مدل های کاشت ناخن 2023 | پرطرفدارترین مدل کاشت ناخن

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل های کاشت ناخن ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل های کاشت ناخن را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

طراحی‌ ناخن با رنگ‌های شاد و طرح‌های ظریف را برای آخر هفته‌ها بگذارید و در طول هفته فقط از همان لایهٔ پوششی یا برق ناخن استفاده کنید. متخصصان مراقبت از ناخن می‌گویند که اگر پشت سر هم لاک بزنید و ناخن‌ها را طراحی کنید، آنها به‌مرور زمان خشک و زرد و حتی ضعیف می‌شوند. استفاده بیش‌ازاندازه از لاک‌پاک‌کن‌ها هم باعث خشک و ضعیف شدن ناخن‌ها می‌شود. شاید گاهی طبیعی بودن ناخن‌ها دقیقا همان چیزی است که برای مراقبت از ناخن ها به آن نیاز دارید.

جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023

جدیدترین مدل های کاشت ناخن ۲۰۲۳

اگر کارتان به شکلی است که احتمال شکستن ناخن‌ها زیاد است، همیشه سوهان به همراه داشته باشید تا هر لحظه بتوانید لبه‌های شکسته را سوهان بکشید. بهترین راه برای انجام این کار این است که همیشه سوهان را فقط به یک طرف بکشید تا ناخن‌‌هایتان نرم‌تر شوند. شاید سوهان‌های سنباده‌ای بیشتر باعث زبر شدن و شکستن گوشه‌های ناخن‌هایتان بشوند. سعی کنید به‌جای آنها از سوهان‌های شیشه‌ای یا کریستالی استفاده کنید. سوهان‌های شیشه‌ای لبه‌های ناخن را نرم‌تر می‌کنند و می‌توانند برای قسمت‌های شکسته و ضعیف‌تر ناخن استفاده شوند.
مشکل اصلی در کاشت ژل، قرار گرفتن ناخن‌ها در معرض اشعهٔ UV برای خشک شدن ژل است. این کار می‌تواند به پوست زیر و اطراف ناخن آسیب برساند و باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان شود. برای کاهش خطر می‌توانید قبل از قرار دادن دست‌تان زیر دستگاه UV، کرم ضد آفتاب با اس.پی.اف ۳۰ تا ۵۰ به دست‌تان بزنید یا از دستکش‌های مخصوصی استفاده کنید که قسمت ناخن‌هایشان باز است تا بقیۀ قسمت‌های دستتان از آسیب‌های UV در امان بمانند

جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023 جدیدترین مدل های کاشت ناخن 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات