مدل ست مردانه پاییزه 2023 برای داشتن تیپی متفاوت

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ست مردانه پاییزه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. اکثر آقایان به استایل پاییزی مردانه علاقه زیادی دارند؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید لباس های گرم، با انواع تیپ پاییزی مردانه و نکات مهم جهت انتخاب مناسبترین لباس پاییزه، آشنا شوند. از رایج ترین رنگ ها در لباس های گرم پاییزی، رنگ خاکی است. این رنگ افراد را فردی آرام و خونسرد نشان می دهد. اگر تیپ آقایان سرتاپا به رنگ خاکی باشد؛ گرمی و نشاط از استایل دور می شود.  از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ست مردانه پاییزه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل ست مردانه پاییزه

جدیدترین مدل ست مردانه پاییزه ۲۰۲۳

ا پوشیدن کت مخمل شکلاتی با پلیور کرم رنگ یا خرید کاپشن مردانه قهوه ای تیره و شکلاتی همراه با شلوار کتان خاکی، جذابیت زیادی برای آقایان به همراه می آورد.. آقایانی که به دنبال بهترین مد لباس پاییزه مردانه می گردند؛ به احتمال زیاد، کت بلند قهوه ای به همراه نیم بوت قهوه ای، باب میلشان خواهد بود. البته رنگ پلیور، شال گردن هم باید مثل عکس با رنگ تیپ پاییزی همخوانی داشته باشد.
آقایانی که به دنبال جدیدترین مد لباس پاییزه مردانه می گردند و می خواهند پرانرژی و کم سن به نظر برسند؛ باید به هر نحوی از رنگ نارنجی در استایل پاییزی مردانه خود استفاده کنند.آقایانی که به تیپ اسپرت بیشتر علاقه دارند؛ می توانند به سراغ پیراهن پشمی چهارخانه به رنگ های یشمی و قرمز بروند. این ترکیبی رنگ برای روزهای پاییزی فوق العاده است. البته پوشیدن نیم بوت خردلی رنگ و شلوار جین ذغالی تکمیل کننده ی این ترکیب بسیار جذاب است. این استایل به عنوان جدیدترین مد لباس پاییزه مردانه برای موقعیت های کژوال و روزمره بسیار مناسب است.

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

مدل ست مردانه پاییزه

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات