مدل سایه چشم جدید 2023 | عکس انواع سایه چشم جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

سایه ها مات یا براق هستند. سایه چشم مات برای فید سایه و بعد دادن به پشت پلک استفاده می‌شود ولی از سایه های اکلیلی یا براق برای روی پلک یا گوشه داخلی چشم استفاده می‌شود.
رنگ های آبی و سبز و بنفش برای چشم های قهوه ای مناسبند. چشمان آبی با سایه های طلایی و قهوه ای و مشتقات نارنجی بسیار زیبا به نظر می رسند و چشمان سبز با سایه های صورتی و قهوه ای شگفت انگیز خواهند شد. رنگ های خاکستری و بنفش و یاسی برای همه رنگ چشمی مناسب و زیبا هستند. رنگ های تیره مثل مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای ، باعث بزرگ نشان دادن عنبیه ی چشم می شود.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023

جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳

سایه زدن به پایین چشم ها، معصومیت و ظرافت چشم ها را دوچندان می کند. در صورتی که تکنیک های سایه زدن به پایین مژه ها را رعایت نکنید، سبب ایجاد جلوه ای غیر طبیعی و خسته به نظر آمدن چشم ها خواهد شد، به گونه ای که انگار چندین سال نخوابیده اید! برای سایه زدن به پایین چشم، از رنگ های ملایم مانند قهوه ای روشن استفاده نمایید و آن را از قسمت بالایی چشم به سمت پایین ادامه دهید

بعضی ها از گوش پاک کن استفاده می کنند تا مجبور نباشند پول زیادی برای این کار هزینه کنند. اما گوش پاک کن فقط برای پاک کردن سایه های اضافی مناسب است. هیچوقت از انگشت برای کشیدن سایه استفاده نکنید. این کار هم غیربهداشتی است و هم بیشتر سایه روی دست می ماند.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات