ناخن های شیک و باکلاس 2023 | طرح ناخن شیک و خاص

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ناخن های شیک و باکلاس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های ناخن های شیک و باکلاس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی از مشکلاتی که هنگام کاشت ناخن در طولانی مدت ممکن است پیش بیاید کبود شدن بستر کلی ناخن‌ها می‌باشد. چرا که اگر سرخ رگ‌های حامل خون با کمبود اکسیژن مواجه شوند باعث لختگی خون و کبودی خواهد شد و این اتفاق نیز زمانی رخ می‌دهد که به بستر ناخن هایتان اکسیژن کافی نرسد.

جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023

جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس ۲۰۲۳

لاک نازک کننده نیز می تواند پس از لاکی که قبلا زده شده و بطور ناخواسته ضخیم شده استفاده شود. این لاک لاک ضخیم قبلی را به میزان دلخواه نازک می کند. لاک را در یخچال نگهداری نمایید تا عمر طولانی تری داشته باشد.
وقتی کارهایی مثل باغبانی، شستن ظرف‌ها و لباس‌ها را انجام می‌دهید حتما از دستکش لاستیکی مناسب استفاده کنید. ترجیحا دست‌ها را از قرار گرفتن در مقابل تابش نور خورشید حفظ کنید، استفاده از ضدآفتاب و دستکش نخی می‌تواند در این مورد کمک کننده باشد.
اگر شما کاشت یا ژلیش انجام داده باشید می‌دانید که معمولا برای کاشت ناخن، سطح روی ناخن‌های شما توسط آرایشگر با وسایل طراحی ناخن ، نازک می‌شود یا به اصطلاح خط و خشی‌های بر آن ایجاد خواهد شد. با اینکار چربی‌های اضافه روی ناخن‌هایتان را گرفته و پس از آن مواد کاشت را روی آن قرار خواهند داد.
از آنجایی که ناخن‌ها زیر یک لایه پوششی از مواد قرار خواهند گرفت، ممکن است در صورت کاشت ناخن به مدت طولانی و استفاده نکردن از محصولات کاشت با کیفیت، مانند چسب ناخن نامناسب ناخن‌هایتان دچار اگزما و عفونت شوند. این مشکل عموما بعد از ۲۴ ساعت پس از کاشت یا ترمیم، به صورت سرخی اطراف ناخن، خارش، تاول و حتی سوزش بروز خواهد کرد.

جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023 جدیدترین ناخن های شیک و باکلاس 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات