کیف راه راه 1402 ملوس دخترانه و زنانه (اسپرت و مجلسی)

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کیف راه راه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کیف راه راه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

توجه به وزن کیف بسیار مهم است. از آنجا که قصد دارید وسایل را در داخل کیف خود حمل کنید، باید در نظر بگیرید که وزن کیف خود در حال بیشتر شدن است. این نباید بیش از ۱۰٪ از وزن بدن شما باشد.
در دوختن کیف هایی که طبیعی نیستند و به صورت مصنوعی در دستگاه دوخته و تولید می شوند، دررفتگی نخ و باز شدن درز و نخ کش شدگی وجود دارد. و دوخت منظم ندارند. اگر موقع خرید، فروشنده بگوید که این کیف اورجینال است و نخ کش شدن آن به خاطر حمل و نقل بوده یا هر چیز دیگر، نباید حرف او را باور کنید زیرا تولید کننده گان کیف های اورجینال، هرگز با بی دقتی، محصولی را تولید نمی کنند. دوخت کیف های اصل و اورجینال همیشه با دقت بسیار بالا و بیشتر به صورت دستی انجام می شود. پس نحوه ی دوختن در تشخیص اصل بودن کیف بسیار با اهمیت است.

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه ۲۰۲۳

بعضی اوقات کیف ها، آن چیزهایی نیستند که به نظر می رسند. مهم است که قبل از خرید کیف را امتحان کرده و تست کنید. شما می توانید آن را حس کنید وزن آن را ارزیابی کنید، ببینید آیا مدلی که در کنار بدن شما قرار دارد را دوست دارید و بسنجید که آیا تسمه ها به شما آسیب می رساند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این بهترین مدل برای شما است.
اگر کیف دارای یک شکل، پایه محکم و محفظه داخلی باشد، وزن را به خوبی توزیع کرده و شانه ی شما درد نمی گیرد. مدل هایی را انتخاب کنید که دارای این ویژگی ها باشد، بنابراین به بدن خود آسیب نمی رسانید. اندازه کیف مهم نیست، تا زمانی که این پشتیبانی را به شما بدهد.

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023

جدیدترین کیف راه راه 2023 جدیدترین کیف راه راه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات