فال پی ام سی pmc این هفته (27 آذر تا 3 دی 1400)

0

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه برای بینندگان پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است.

فال هفتگی پی ام سی pmc

فال پی ام سی pmc این هفته

به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید. فال پی ام سی این هفته متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند شامل روزهای شنبه ۲۷  آذر ماه تا روز جمعه ۳ دی ماه ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

برای انجام کاری که می دانید درست است بیش از اندازه سماجت و به دیگران اصرار نکنید. این روزها شما بسیار خسته اید، از جمع ها لذت نمی برید و کارها آنطور که باید پیش نمی رود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید خستگی را از تنتان بگیرید، طولانی شدن این وضع برایتان دردسر ساز خواهد شد.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

شخصی به قولی که به شما داده وفادار است، نگران نباشید. در یک موقعیت تکراری رفتاری غیر از معمول انجام خواهید داد که خودتان را هم شگفت زده می کند، این آغاز پیشرفتتان است. اوضاع مالی این روزها خیلی بر طبق خواسته تان پیش نمی رود. یک خبر مثل یک جوانه کوچک نور امید به دلتان می اندازد.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

به کوچکترها در اطرافتان بیشتر بپردازید. روی کمک شخصی حساب کنید. به زودی باید تصمیمی مهمی بگیرید و خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این تصمیم را نباید از روی احساسات بگیرید. اگر در زندگی خودتان باشید و نقش بازی نکنید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید تظاهر نکنید با رضایت به نیتتان می رسید.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

زود بخوابید و سحر خیز باشید تا به خواسته تان برسید وگرنه به سلامتی تان صدمه می زنید. از کسی انتظاری نداشته باشید و اگر رفتارهای یک نفر شما را ناراحت می کند بد نیست اول نگاهی به کارهای خودتان بیندازید، او فقط عکس العمل نشان می دهد و مقصر اصلی خودتان هستید.

فال هفته pmc متولدین مرداد

هر روز زمانی را برای خلوت کردن با خودتان اختصاص دهید. باور و ایمانتان به کاری باعث پیشرفتتان خواهد شد. در مورد مسئله ای احساسی خودتان را آرام کنید نه اینکه هیزم به آتش خشمتان بریزید و شعله‌ور ترش کنید. از انجام کاری نا امید می شوید ولی در دیگری بطور غیر منتظره به رویتان باز می شود.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

برای رسیدن به یک خواسته حواستان باشد که خودتان را بیش از حد کوچک نکنید، بعدا پشیمان خواهید شد. شخصی در اطرافتان این روزها بسیار افسرده است، او را بفهمید و کمکش کنید. برای پیش بردن کاری مجبور به رفت و آمد های زیاد خواهید شد. هدیه ای را قبول می کنید که بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

بر سر یک دوراهی قرار خواهید گرفت که دلتان نمی خواهد هیچ کدام از راه ها را انتخاب کنید. شماش شخص فعالی هستید اما به زودی سرتان خلوت می شود و می توانید با کار جداگانه ای منبع درآمد جدیدی برای خودتان درست کنید. در هنگام وقوع مشکل شخصی که انتظار ندارید به کمکتان خواهد آمد کافیست از او کمک بخواهید.

فال پی ام سی متولدین آبان

نگرانی هایتان را به اطرافیان منتقل می کنید و با این کار مشکلاتتان بیشتر می شود؛ کمی خوددار باشید و تنها با کسی که می تواند کمکتان کند مشورت کنید. در انتظار رسیدن خبری هستید خودتان را مشغول نگه دارید تا کمتر آسیب ببینید. در مورد یک مسئله خانوادگی که به شما مربوط نمی شود بهتر است حرفی نزنید.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

نگران نباشید مشکلات خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید حل می شود. یکی از اعضای خانواده نیاز به نصیحت دارد و لازم است که بیشتر برایش وقت بگذارید. می توانید با فعالیت های ورزشی یا هنری استرس را از خود دور کنید. انجام کاری که از شما خواسته شده از توانتان خارج است، خودتان را به دردسر نیندازید.

فال pmc موزیک این هفته متولدین دی ماه

یک خرید کوچک حالتان را خوب می کند. حضور در جمعی و مصاحبت با شخصی به شما انرژی تازه خواهد داد. دری باز خواهد شد و یکی از مشکلات مالی تان برطرف می شود. حواستان به دوستانتان باشد و جویای احوالشان باشید. شخصی که دائم برایتان خبرهای بد می آورد از خودتان دور کنید، از استرس هایتان کم می شود.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

برای یکی از خواسته هایتان بهتر است بیش از این کوتاه نیایید، پافشاری کنید. وقتتان را با گوش کردن به حرف های بی اساس شخصی در اطرافتان هدر ندهید . شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید اما قبل از آن که خسته و دل زده شوید کمی هم به دیگران مسئولیت بدهید و از آن ها کمک بخواهید. یاد بگیرید اعتماد کنید.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

این اواخر ارتباطتان با دیگران به خوبی پیش نمی رود زمان آن رسیده که تغییر رویه بدهید و شرایط جدیدی را در روابطتان بوجود بیاورید. منفی بافی نکنید و کمی مثبت اندیش باشید و برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید. روزهای بهتری در راه است و می توانید از حالا خودتان را برای روزهای هیجان انگیز آماده کنید.

 

نظرات