آخرین خبرها از مهران غفوریان بعد از سکته و عمل قلب + عکس

0

خبرینا، مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز به علت سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد. همسر مهران غفوریان اعلام کرد که این بازیگر دچار عارضه قلبی (سکته) شد و در بیمارستان بستری است؛ وی از مردم درخواست کرد برای سلامتی او دعا کنند.

مهران غفوریان به اتاق عمل رفت

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد: در تماسی که با خانواده مهران غفوریان داشتم، گفتند او در حال حاضر در اتاق عمل است. عمل قلب باز است و ان شاء الله تا ظهر به پایان می‌رسد.

عکس مهران غفوریان در بیمارستان بعد از سکته قلبی

جزئیات بیشتر از سکته و عمل قلب مهران غفوریان

همسر مهران غفوریان با اعلام خبر سکته مهران غفوریان نوشت:«دیروزحدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی(سکته)شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد … و عمل قلب باز روی مهران انجام میشه، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید …»
هنوز جزئیات بیشتری از عمل قلب مهران غفوریان منتشر نشده به محض دریافت اطلاعات بیشتر در همین خبر اعلام خواهد شد.

عمل قلب باز مهران غفوریان با موفقیت انجام شد

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون: خوشبختانه پزشکان از عمل جراحی مهران غفوریان رضایت کامل داشتند؛ ان شاء الله خیلی زود بهبودی کامل حاصل شود.

بیوگرافی کوتاه از مهران غفوریان

مهران غفوریان سناریست، بازیگر طنز، و کارگردان ایرانی و مجری در سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی می باشد و پدرش را از دست داده و یک برادر موسیقی دان به نام مهدی دارد.

مهران در سال ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با همسرش آرزو ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام هانا می شود که در اسفند ۹۷ به دنیا آمد.

وبسایت خبرینا آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای مهران غفوریان عزیز دارد.

نظرات