تزیین کیک خیس برای تولد 2023 | تزیین کیک خیس خانگی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین کیک خیس برای تولد ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین کیک خیس برای تولد را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر برای درست کردن سس کیک شیر ندارید و به دنبال یک رسپی بدون شیر هستید، با سایت الانت همراه باشید. برای درست کردن گاناش ۱۰۰ گرم خامه را بر روی حرارت ملایم قرار داده و هم بزنید تا گرم شود سپس ۷۰ گرم شکلات خرد شده به آن اضافه کنید. خامه و شکلات را با هم ترکیب کرده و از روی حرارت بردارید. این سس خوشمزه را بر روی کیک بریزید و از طعم دلچسب آن لذت ببرید.

جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023

جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد ۲۰۲۳

کیک خیس شکلاتی یکی از کیک های خوشمزه است که دارای بافت نرمی می باشد و در دهان زود آب می شود. این کیک را می توان به راحتی در منزل تهیه کرد و با تزئین مناسب آن، در مراسم مختلف مورد استفاده قرار داد.
مواد کیک آماده است، می توانید آن را در قالب بریزید. برای اینکه کیک به قالب نچسبد، در یک کاسه کوچک نصف قاشق غذاخوری روغن جامد را با یک قاشق سر صاف آرد خوب مخلوط کنید تا یکدست شود، سپس کف و کناره های قالب را تا بالا با آن چرب کنید، و مواد را تا نیمه در قالب بریزید. (همچنین می توانید کف قالب را با روغن کمی چرب کرده و بعد از آن به خوبی آردپاشی کنید که باید در این مرحله قالب را چندبار تکان دهید و از پشت به آن ضربه بزنید؛ تا آرد اضافی از قالب خارج شود و صرفا لایه نازکی از آرد به روغن چسبیده باشد.)
اگر کیک خیس شکلاتی درست کرده اید و فرم خمیری پیدا کرده است، سس را زمانی که کیک داغ و گرم بوده به آن اضافه کرده اید. این نکته مهم است شما باید سس را در زمانی که کیک خنک شده به آن اضافه کنید تا بافت نرم و جذاب خود را حفظ کند.

جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خیس برای تولد 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات