تزیین غذا برای مهمانی 2023 | تزیین سفره مهمانی ساده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین غذا برای مهمانی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین غذا برای مهمانی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

دیس برنج نقطه کانونی غذای شما است، ازاین‌رو آن را ساده رها نکرده و از هر ماده غذایی در تزئین آن استفاده نمایید. در اینجا موادی مانند زعفران، خلال پسته، کشمش، زرشک و خلال پوست پرتقال به کمک آمده و تزئیناتی چشم‌نواز را پدید می‌آورند. این بسته به سلیقه شما است که چه نوع موادی را برای زینت بپسندید.

جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023

جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی ۲۰۲۳

خورش‌ها نیز بخش مهمی از گروه خوراکی‌هایی هستند که باید در سر سفره به بهترین شکل ممکن حاضر شوند. از نکات و تکنیک‌های سفره‌آرایی و تزئین غذا برای آنها توجه به هماهنگی و هارمونی ارکان تزئین با مواد اولیه به‌کاررفته در این خورش‌ها است. بدین ترتیب برای زینت خورش کرفس فقط باید از ساقه و برگ‌های کرفس استفاده نمود، در غیر این صورت اصول دیزاین رعایت نشده است. به همین ترتیب برای خورش قیمه از سیب‌زمینی خلالی، خورش قورمه‌سبزی از لوبیای پخته‌شده، خورش فسنجان از گردو و خورش بادام از بادام استفاده می‌شود.
میوه‌آرایی غالباً بخش جالب‌توجهی از فعالیت‌های چیدمان یک سفره را به خود اختصاص می‌دهد. در این راستا باید چندین ساعت قبل از آمدن مهمان‌ها میوه‌ها را در ظروف زیبا چیده و با گل و برگ زینت دهید. برخی میوه‌ها مانند انار را می‌توان به‌صورت دانه شده سرو نمود.
از نکات و تکنیک‌های سفره‌آرایی و تزئین غذا برای ظروف سبزی نیز استفاده از تربچه و پیازچه با برش‌هایی موزون و کاملاً جذاب بر روی این ظرف‌ها است. سبزی‌های خوردن خود به‌تنهایی نشاط‌آور هستند و حس سرزندگی را به سفره‌ها می‌آورند، اما تضاد رنگی سبز آنها در کنار سرخی تربچه‌ها می‌تواند دوست‌داشتنی باشد.

 

جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023 جدیدترین تزیین غذا برای مهمانی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات