مدل سایه چشم جدید عروس 2023 | انواع مدل سایه چشم اکلیلی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم جدید عروس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید عروس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

برای گوشه های خارجی پلک از سایه ی تیره و برای گوشه های داخلی پلک از سایه های روشن یا مداد سفید استفاده می کنیم. اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، این کار باعث می شود چشم‌ها درخشان‌تر و درشت‌تر بنظر برسند.

در سایه های اسموکی روی پلک تیره به رنگ دودی ، قهوه ای تیره یا مشکی استفاده می‌شود. رنگ های تیره چشم ها را ریز تر می کند پس باید برای کسانی که چشم های درشت تر و پشت پلک برجسته تری دارند از این مدل سایه استفاده کرد .

جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023

جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس ۲۰۲۳

یکی از انواع سایه های چشم ، سایه های پودری هستند. سایه پودری یکی از معروف ترین انواع سایه است که اغلب به صورت پالت عرضه می شود. این نوع سایه ها برای افرادی که در زمینه آرایش کردن مبتدی هستند، بسیار مناسب است زیرا این نوع سایه ها به دلیل پودری بودن به راحتی با هم مخلوط می شوند. ولی یکی از معایب این نوع سایه ها ماندگاری کم آنهاست. سایه های پودری برای افرادی که پوست های چرب دارند، گزینه مناسبی است. برای آرایش چشم با سایه های پودری بهتر است از براش یا قلم موهای متوسط استفاده کرد.
یکی از بهترین ابزارهای آرایشی برای پخش و فید کردن سایه چشم، استفاده از براش های مخصوص سایه زدن می باشد. در صورتی که از ابزار آرایشی یا براش نامناسب برای سایه زدن استفاده کنید، بافت سایه چشم به خوبی در پشت پلک شما پخش نمی شود و در نتیجه سبب ایجاد جلوه ای ناخوشایند و غیرطبیعی در چشم ها خواهد شد.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید عروس 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات