مدل مو باب بلند 2023 | مدل موی باب فرانسوی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مو باب بلند ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو باب بلند را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

برای انواع تقسیم بندی انواع آن لازم است توجه داشته باشید به صورت افقی و عمودی از پشت مو دو فرق چپ و راست مو را با کلیپس جدا کنید. برای آموزش دقیق آن و زیبا شدن مدل ها لازم است به صورت عملی آموزش کامل کوتاهی باب را یاد بگیرید.
مدل موی باب، یک مدل موی کوتاه با طول متوسط ​​است که نیاز به کوتاه کردن موها مستقیماً تا چانه یا فک و خم کردن نوک‌ها دارد. مدل موهای باب از هر نظر همه کاره و زیبا هستند. این مدل موی است که می تواند کل ظاهر و استایل شما را دگرگون کند. کوتاه کردن مو باب در طول ها و حجم های مختلف وجود دارد. می تواند طول متوسط ​​تا فوق العاده کوتاه باشد. و همچنین، می توانید چیزهای دیگری از انتخاب رنگ گرفته تا عناصر تند اضافه کنید. مدل موی باب کوتاهی ثابت شده است که بدون توجه به رنگ زیبا است.

جدیدترین مدل مو باب بلند 2023

جدیدترین مدل مو باب بلند ۲۰۲۳

اصل انواع مدل باب اگر در ویکی پدیا نیز جستجو کنید انواع مدل بالا ذکر شده است اما در ایران در بسیاری از آرایشگاه ها اسم های زیر به گوشتان حتما خورده است:

باب فانتزی : این مدل باب می تواند تلفیقی از باب زونا و معکوس باشد.
باب لیر(به انگلیسی layered) : این نوع باب هم به صورت لایه لایه کوتاه شده و ایجاد خط دقیق روی گردن مانند باب خطی ضرورتی ندارد و تمرکز روی حالت و لایه های رویی مو است. برای صورت های کشیده مناسب است.
مدل کوتاهی مو باب گرد : در این مدل زیر مو بیشتر از مدل های دیگر کوتاه می شود اما روی مو بلندی خود را حفظ می کند.
انواع مختلف دیگر باب کلاسیک، نامتقارن و فرانسوی نیز از انواع مدل های خلاقانه این سبک مو هستند.

جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023 جدیدترین مدل مو باب بلند 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات