مدل بافت مو جدید 2023 با موی رنگ شده و مشکی جدید و زیبا

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل بافت مو جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. بسیاری از زنان انواع مدل های بافت مو را از مادران شان و یا مادر بزرگان شان یاد گرفته اند که اغلب این بافت ها ساده و سنتی هستند و موقتی می باشند. بهتر است بافت مو را با موهای خشک انجام دهید چرا که موی خیس شکننده تر و آسیب پذیر تر است و بیشتر مستعد کشیده شدن می باشد به همین دلیل پیشنهاد می شود بلافاصله پس از استحمام یا شستن سر اقدام به بافت مو نکنید. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مدل بافت مو جدید  را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل بافت مو جدید 2023

بافت مو یکی از شیوه های آراستن مو است که از زمان های گذشته و در فرهنگ های مختلف وجود داشته و تابه امروز محبوبیت خود را حفظ کرده است. با وجود افزایش و گسترش روش های آراستن مو اقبال عمومی خانم ها و حتی آقایان به بافت مو همچنان وجود داشته و آرایشگران و هنرمندان این عرصه با ترکیب انواع مدل های بافت مو قدیمی و جدید مدل های بیشتر و متنوع تری را در بافت مو خلق می کنند. قدمت بافت مو به هزاران سال پیش و فرهنگ های مختلفی باز می گردد.

مدل بافت مو جدید 2023
یکی از نکات مهم در خصوص بافت مو کشیده شدن بیش از حد مو است، که باعث ایجاد شرایطی موسوم به کشش آلوپیس می شود. از بروز این شرایط باید جلوگیری کرد، زیرا باعث زخم سر و پوسته شدن پوست سر و حتی ریزش مو به خصوص در اطراف خط رویش مو می شود. محکم بستن بیش از حد مو در طولانی مدت منجر به از دست دادن بخش های قابل توجهی از مو می شود. به خاطر داشته باشید این بافت ها زیبا هستند اما باید بدون کشش زیاد انجام شوند تا از آسیب طولانی مدت به فولیکول های مو جلوگیری شود.

مدل بافت مو جدید 2023

جدیدترین مدل بافت مو جدید ۲۰۲۳

افزایش مدل های مختلف مو برای همه ی افراد جامعه به دور از تفاوت جنسیتی موجب گشته تا افراد برای مراسم و مهمانی های مختلف متناسب با شرایط و جو موجود اقدام به انتخاب مدل موی مورد نظر خود کنند، در بانوان یکی از مدل های مو پر طرفدار و تقریبا همه پسند بافت مو در انواع و اقسام مختلف می باشد.
بافت مو نیز همانند سایر روش های آراستن چهره ، مانند میکاپ و شینیون باید متناسب با نوع صورت هر فرد انتخاب و انجام شود. به عنوان مثال برای صورت هایی با فرم گرد باید از مدل های بافتی به صورت باریک و خطی استفاده شود تا هم صورت از حالت خیلی گرد خارج شود و هم زیبایی اش بیش از پیش گردد.

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

 

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

مدل بافت مو جدید 2023

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات