مدل عبا جدید 2022 بلند مخصوص خانم های محجبه خوش سلیقه

2

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل عبا جدید ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. عبا به لباس‌هایی گشاد و بلند با آستین‌های بلند گفته می‌شود که به روی لباس پوشیده می‌شوند. عبایا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که رنگ مشکی پرطرفدارترین آن‌هاست. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مـدل عـبا جـدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل عبا جدید 2022

انواع مدل عـبا جدید ۲۰۲۲

عموماً از پارچه‌های محلی برای تولید مانتو عبایی استفاده می‌شود. کشورهای عربی و حوزه خلیج‌فارس از پارچه‌های مخصوص به خود برای طراحی این مدل از مانتوها استفاده می‌کنند. البته بهترین نوع پارچه برای تولید عبا پارچه ژاپنی است. امروزه برخی از برندهای مطرح، برای طراحی و تولید مانتوهای عبایی از این مدل پارچه‌ها بهره می‌برند.
مدل مانتوی عبایی زنانه یکی از مدل هایی هست که به دلیل طراحی شیک و جذابی که داره ، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است . در واقع برای طراحی مانتو عبایی در واقع از مـدل عبا و چادر عربی ایده گرفته و یک مانتو بلند و گشاد که قسمت آستین آن با یک درز مشخص شده و یا دارای آستین گشاد و بزرگی است و بعد از پوشیدن آن احساس راحتی خیلی خوبی داشت .

مدل عبا جدید 2022

مانتوهای عبایی دارای رنگ‌های مختلفی هستند و مانند گذشته فقط از رنگ مشکی برای تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود. شما بایستی بر اساس استفاده‌ای که از مانتو مـدل عبایی خود دارید، رنگ آن را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود که برای بیرون از منزل از رنگ‌های تیره و داخل مجالس و مهمانی‌ها از مدل‌های با رنگ روشن استفاده کنید.
مدل مانتوی عبایی زنانه هم برای افراد لاغر و هم برای افراد سایز بزرگ مناسبه و استایل شیک و زیبایی رو ایجاد میکنه . بهترین پیشنهاد این است که مدل مانتوی عبایی زنانه را با شلوار جین لوله تفنگی یا لگ یا شلوار پارچه ای و کتان که کاملا فیت است ، ست کنید و با پوشیدن کفش یا صندل پاشنه بلند ، استایل شیک و جذابی هم برای موقعیت های عادی و رومزه و هم برای موقعیت های رسمی و مجلسی داشته باشید .

مدل عبا جدید 2022

بهترین پارچه برای مانتو عبایی

مدل عبا جدید 2022

مانتو عبایی مجلسی

مدل عبا جدید 2022

 مانتو عربی‬‎

مدل عبا جدید 2022

مدل مانتو عبایی جلو بسته

مدل عبا جدید 2022

لباس عربی

مدل عبا جدید 2022

مانتو عربی‬‎

مدل عبا جدید 2022

مدل مانتو مشکی ساده و شیک

مدل عبا جدید 2022

 لباس عربی

مدل عبا جدید 2022

مدل عبا جدید 2022

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

2 دیدگاه در “مدل عبا جدید 2022 بلند مخصوص خانم های محجبه خوش سلیقه

  1. ناشناس گفت:
    ۲

    سلام پ چرا شماره تماس نذاشتین برا خریز عبا

  2. ناشناس گفت:

    سلام من الان از این عبا خوشم اومد از کجا مراجعه کنم

نظرات