فال پی ام سی این هفته (8 تا 14 آبان)

0

خبرینا | فال شبکه فارسی زبان پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه پخش می شود طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال پی ام سی Pmc

 

فال و طالع بینی پی ام سی Pmc این هفته

فال پی ام سی این هفته شامل روزهای شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ تا ۱۴ آبان است که در زیر آن را می خوانید.

 

فال متولدین فروردین

رقابت با شخصی باعث می شود شما با انگیزه و کوشا تر بشوید و زودتر به آنچه که میخواهید برسید. بیشتر از آن که به ظاهر توجه کنید به باطن طرف مقابل بیاندیشید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان می آید. شاکر باشید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت

فال متولدین اردیبهشت

معماله ای که مدتها است در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید و کارهایش را بیش از به تعویق نیاندازید. شخصی برایتان کار مهمی انجام داده تا میتوانید از آن تشکر کنید. پیشنهادی که به شما که بهتر است به سادگی نپذیرید و در مورد آن پرس و جو کنید. آزادیتان را ارزان نفروشید.

فال متولدین خرداد

آرام بودن و گوشه گیر بودن را باهم یکی نکنید با دیگران همکاری و فعالیت داشته باشید گوشه گیری شما را منزوی میکند. در مقابل شخصی که دائم دنبال ایراد گرفتن و محکوم کردن شماست آرام و متین رفتار کنید اما از او فاصله بگیرید او خیر شمارا نمیخواهد.

فال متولدین تیر

به خاطر کمکی که چند وقت پیش به کسی کرده بودید و باعث نجات او از یک مخمصه  شده بودید از شما تقدیر شایسته ای می شود در کار یا تحصیل به موفقیت بزرگی می رسید با توجه به خصوصیاتی که از نظر روحی و جسمی دارید شما این روزها نیاز مبرمی به فضای سبز دارید.

فال متولدین مرداد

در مورد مسئله ای عاطفی امروز و فردا کردن شرط عقل و تدبیر نیست قدر لحظه ها را بدانید و آنها را بیهوده از دست ندهید به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید برای خرید یا نقل مکان بهتر است هرچه زودتر تصمیم بگیرید کار را برای خودتان سخت نکنید شما کارهای واجب تری دارید

فال متولدین شهریور

شما ذاتا خوش سلیقه هستید از این خصوصیتتان در زمان مناسب استفاده خوبی خواهی کرد به عقب برنگردید چشمتان به افق های روبرو باشید نه فرصتهای از دست رفته تلاش های شما بلاخره جواب خواهد داد گرچه کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نمی رود بهتر است کمی صبور باشید

فال متولدین مهر

در جمعی مراقب زبانتان باشید گاهی لزومی ندارد هرچیزی که به ذهنتان می رسد به زبانتان بیاورید. شما انسانی بخشنده و بدون کینه هستید. همین خصوصیتان این روزها در مورد شخصی به کمکتان می آید. در مورد سفر جدی تر فکر کنید به آرماشتان کمک می کند. یک تماس را بی جواب گذاشته اید.

فال متولدین آبان

مراقب شخصی چاپلوس باشید که برای پیشرفت مقاصد خود شما را به بالاترین نقطه برساند اما بعد هم ناگهان رهایتان کند خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید پیاده روی به صورت روزانه را اگر یک عادت قرار دهید برایتان بسیار مفید خواهد بود به روح و جسمتان کمک می کنید.

فال متولدین آذر

برای گفتگو به جمعی دعوت خواهید شد مراقب باشید بحث از کنترلتان خارج نشود. برای خرید یک هدیه فکرتان مشغول می شود. در نوشیدن و خوردن حد اعتدال را نگه دارید. مسئولیت مهمی به عهده شماست حواستان باشد تا رسیدن به نتیجه مطلوب به آن رسیدگی کنید.

فال متولدین دی

لزومی ندارید که دائم خودتان را به دیگران ثابت کنید در مورد مسائل کاریتان متوجه تغییرات اوضاع باشید گرچه دیگران در مقابلله با تغییرات ناگهانی انعطاف ناپذیر می شوند اما شما با تمام وجود آماده اید راه را برای تغییرات مثبت باز کنید

فال متولدین بهمن

برای یک تصمیم گیری بهتر است با شخصی مشورت کنید مطالعه و تحقیق را کنار نگذارید چرا ک برای پیشرفتتان در کار  به آن احتیاج دارید اگر میخواهید مشکل کسی را حل کنید باید مطمعن باشید که قادر به این کار هستید وگرنه انرژی خود را هدر می دهید و در ضمن توقع بی جهت و دلخوری هم ایجاد می کنید

فال متولدین اسفند

از انجام کاری که به شما اضطراب می دهد پرهیز کنید یادتان باشد خدمت به دیگران باید در حد توان انسان باشد نه بالاتر از آن از حقیقت ترس نداشته باشید حتی اگر موقتا باعث دلخوری شود از خودتان غافل نشوید برای خودتان و انجام کارهایی ک دوست دارید وقت بگذارید.

 

ویدیو کلیپ فال شبکه پی ام سی مربوط به هفته دوم آبان ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۴ آبان)

 

دانلود

نظرات