جواب “نه” عروس خانم به حسن یزدانی قهرمان جهان!+ فیلم

0

خبرینا | بعد از اخبار منتشر شده از ازدواج حسن یزدانی ملی پوش تیم ملی کشتی ایران با یک خانم اهل کرمانشاه خبرها حاکی از شایعه بودن ازدواج او دارد!

ازدواج حسن یزدانی تکذیب شد

حسن یزدانی خبر ازدواجش را تکذیب کرد

حسن یزدانی با حضور در یک مراسم تجلیل در یک مرکز خرید در تهران خبر ازدواجش را تکذیب کرد. در این مراسم مجری از حسن یزدانی می پرسد که واقعا داماد شده؟ که یزدانی با اعلام جواب نه و اینکه قسمت نشده باعث تعجب مجری و افراد حاضر می شود.

دانلود ویدیو

پیشتر در یک برنامه تلویزیونی گزارشگر معروف کشتی هادی عامل خبر ازدواج حسن یزدانی را اعلام کرده بود و چند سایت خبری نیز با انتشار جزئیات بیشتر همسر حسن یزدانی را اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی ذکر کرده بودند. با این حال به نظر می رسد عروس خانم جواب نه داده و وصلت صورت نگرفته است!

بیوگرافی کوتاه حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی  متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸، مدال نقره مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ است.

نظرات