پمپ بنزین‌ها در آستانه سالگرد حوادث آبان 98 هک شد؟+جزئیات

0

خبرینا | از صبح امروز در بسیاری از پمپ بنزین های کشور امکان سوخت گیری برای خودروها نبود. علت آن مشکل فنی در سیستم هوشمند کارت سوخت جایگاه ها اعلام شده و طبق آخرین اخبار هنوز این مشکل رفع نشده است.

هک شدن پمپ بنزین و کارت سوخت آبان ۱۴۰۰

خبر در حال بروزرسانی می باشد…

احتمال حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه حوادث آبان

خبرگذاری فارس نوشت: از ساعاتی قبل اختلال در سیستم پمپ‌بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد. این موضوع همزمان با تدارک گسترده رسانه‌های ضدانقلاب درمورد حوادث آبان ۹۸ احتمال حمله سایبری را تقویت می‌کند؛ اگرچه هنوز مسئولان مربوطه در این باره اظهارنظری نکرده‌اند.

در آبان ۹۸ نیز به‌دنبال سوءتدبیر دولت در افزایش ناگهانی قیمت بنزین، همین رسانه‌ها با دامن زدن به اعتراضات مردم خیلی زود اعتراضات را به خشونت مسلحانه کشاندند که منجر به کشته‌شدن حدود ۲۰۰ نفر شد. در آن زمان هجوم افراد مسلح به مراکز حساس نظامی و مراکز انبار سوخت و کالای استراتژیک، همزمان با حمایت رسانه‌ای جریان ضدانقلاب نشان داد که از مدت‌ها قبل برای به آشوب کشیدن و کشته‌سازی در کشور برنامه‌ریزی شده و صرفا منتظر بهانه‌ای برای عملیاتی کردن برنامه خود بوده‌اند.

شباهت‌های هماهنگی رسانه‌ای و عملیات میدانی جریان ضدانقلاب در این ماجرا نیز شائبه حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را تقویت می‌کند.

بنزین گران نشده مردم به پمپ بنزین ها مراجعه نکنند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب خبر افزایش قیمت بنزین گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و خواهش ما این است که تا حل مشکل فنی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور مردم به پمپ بنزین ها مراجعه نکنند.

اعزام کارشناس به جایگاه‌ها برای تغییر دستی سامانه هوشمند سوخت

اکنون کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سراسر کشور به جایگاه‌های سوخت اعزام شده‌اند تا سامانه هوشمند را به صورت دستی از مدار خارج کرده تا امکان سوختگیری با نرخ آزاد و خارج از سامانه هوشمند امکان پذیر باشد.

پمپ بنزین‌های بسته تا دقایقی دیگر باز می‌شوند

سخنگوی وزارت نفت: برخی پمپ‌بنزین‌ها با از مدار خارج شدن شبکه هوشمند، خودشان اقدام به توقف عرضه بنزین کرده‌اند که این جایگاه‌ها تا دقایقی دیگر برای عرضه بنزین آزاد در مدار قرار می‌گیرند.

مترو تهران تا ۹ صبح فردا رایگان شد

به دستور شهردار تهران، جهت رفاه حال شهروندان و مشکل اختلال در سامانه پمپ بنزین‌ها مترو تهران تا ۹ فردا صبح رایگان شد.

همچنین سرویس‌دهی متروی تهران تا ساعت ۱۲ امشب به شهروندان انجام می‌گیرد.

۱۷۰۰ جایگاه عرضه سوخت فعال شدند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷۰۰ باب جایگاه عرضه سوخت در کل کشور فعال شدند و پیش‌بینی می‌شود که تا ۲۴ ساعت آینده مشکل به طور کامل برطرف شود./ایسنا

نظرات