و بلاخره کشف حجاب کامل مهناز افشار! + عکس

2

خبرینا – مهناز افشار بازیگر سینمای ایران که دو سه سالی است بعد از جنجال های فراوان از ایران خارج شده و در کشور آلمان ساکن است. خانم افشار بعد از رفتن به آلمان در برنامه تلویزیونی پرشیاز گات تلنت شبکه ام بی سی پرشیا در کنار ابی و آرش به عنوان داور نیز حضور داشت.

کشف حجاب کامل مهناز افشار

عکس بی حجاب مهناز افشار منتشر شد

البته این بازیگر سابق سینما همیشه اعلام کرده که به صورت موقت از ایران خارج شده و به کشور برخواهد گشت، به همین علت او همیشه سعی کرده است تا حجاب خود را به یک نحوی حفظ کند تا برای برگشت مشکلی نداشته باشد اما به تازگی عکسی بی حجاب از مهناز افشار در کنار یک زن منتشر شده که با واکنش هایی همراه بوده است.

کشف حجاب کامل مهناز افشار

کشف حجاب کامل مهناز افشار

این تصاویر در چند صفحه اینستاگرامی منتشر شده است.

زندگی متاهلی و جدایی مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

2 دیدگاه در “و بلاخره کشف حجاب کامل مهناز افشار! + عکس

  1. زمستان گفت:
    ۱
    ۶

    خانم افشار واقعا بهت افتخار میکنم سرزند باشی

  2. سید گفت:
    ۱

    میمون هرچه زشت تر باشه بازیش هم بیشتره

نظرات