گلچینی از جملات انگیزشی + عکس نوشته های انگیزشی

0

در این پست می توانید از جملات انگیزشی و مثبت و جملات انرژی بخش و متن های انگیزشی کوتاه و جملات انگیزشی برای شروع کار و گلچینی از جملات انگیزشی و عکس نوشته های انگیزشی استفاده کنید.

گلچینی از جملات انگیزشی

گلچینی از جملات انگیزشی

اراده یکی از پایه‌های اصلی هر موفقیتی به شمار می‌رود و جملات انگیزشی زیادی در مورد آن وجود دارد. اراده، ریشه خواستن است؛ چیزی است که حرف را به عمل تبدیل می‌کند و آرزوها را از جهان خیال به واقعیت مادی می‌آورد. بدون اراده، هیچ کاری انجام نمی‌شود. از یک تا ده، به نیروی اراده خود چه نمره‌ای می‌دهید؟

گلچینی از جملات انگیزشی

برای قهرمان شدن باید خودتان را باور داشته باشید حتی اگر هیچ کس دیگری باورتان نکند . – شوگر رِی رابینسون

گلچینی از جملات انگیزشی

جواب صحیح است – مایند آکادمی به جای اینکه رویاهایت را برای دیگران تعریف کنی، رویاهایت را به دیگران نشان بده.

متن های زیبا انگیزشی

آنتونی رابینز: انعطاف پذیری باعث می‌شود که ایده‌های تازه‌ای پیدا کنید و به نتایج و موفقیت‌های بهتری برسید.

گلچینی از جملات انگیزشی

باید باور داشته باشید که می توانید. اگر شخص دیگری می تواند این کار را انجام دهد، پس شما هم می توانید این کار را انجام دهید. بله، شما می توانید ! – تامارا تیلمن

گلچینی از جملات انگیزشی

زمان دارایی ارزشمندی است که نمی توان از خرج شدندش جلوگیری کرد، فقط می‌توان آن را با تبدیل به مهارت و تجربه، پس انداز کرد.

جملات باورپذیر

جیم ران: افراد موفق کارهایی انجام می‌دهند که افراد ناموفق دوست ندارند انجام دهند. آرزو نکنید ای کاش آسان‌تر شود. آرزو کنید ای کاش من بهتر شوم.

گلچینی از جملات انگیزشی

فقط خودتان را باور کنید. حتی اگر این کار را نمی کنید، وانمود کنید که این کار را می کنید زیرا یک زمانی آن کاری که تظاهر کرده اید ، محقق خواهد شد. – ونوس ویلیامز

گلچینی از جملات انگیزشی

بدترین نوع اتلاف وقت انجام عالی کاری است که اصلا نیازی به انجام آن نیست. “برایان تریسی”

گلچینی از جملات انگیزشی و مثبت اندیشی

کارلوس اسلیم: وقتی برای تفکرات و اعتقادات دیگران زندگی و کار می‌کنید، در حقیقت مرده‌اید.

گلچینی از جملات انگیزشی

همیشه یادتان باشد که شما شجاع تر از آن چیزی که تصور می کنید، قوی تر از آن چیزی که به نظر می رسید و باهوش تر از آن چیزی که فکر می کنید ، هستید. – کریستوفر رابین

———

با ارزش‌ترین دارایی ما توانایی کسب درآمد است نه آن پولی که به دست می‌آوریم. توانایی از دست نمی‌رود اما پول و ثروت ممکن است بارها از دست برود. “ برایان تریسی ”

گلچینی از جملات انگیزشی

مارک زاکربرگ: بزرگ‌ترین ریسک، ریسک نکردن است. در دنیایی که تغییر با سرعت در حال پیشروی است تنها استراتژی برای شکست، ریسک نکردن است.

نظرات