جملات تسلیت به دوست + جملات دوستانه تسلیت

0

یکی از روش هایی که می توانید با فرد عزادار همدردی کنید استفاده از متن های تسلیت و دلداری است. در این پست بهترین جملات تسلیت به دوست و جملات تسلیت دوستانه را آماده کرده ایم که می توانید به عنوان تسلیت برای دوست خود ارسال کنید.

پیام و جملات تسلیت به دوست

جملات تسلیت به دوست

در بوی باران، نرمای نسیم، سبز کاج و سرخِ گل هم نقش زیبای مرگ پیداست. کوچِ عطرانگیز روح پدر از سرای فانی انتقالی از عالم ویرانی به سرزمین بقاست. غیبت ظاهری او را به شما تسلیت می‌گویم.

—-

پرواز جان پدر از زمین پایین به اوج سبز آسمان شکوفایی بهار جاودان در روح پر فتوح اوست. تحمل فقدان ظاهری وی را از خدا برای شما می‌طلبم تا گل جانش در محضر خداوند عطرافشان باشد.

پیام و جملات تسلیت به دوست

خبردرگذشت «…..» عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند،

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

پیام تسلیت به همکار

نسیم خواب نوشین مرگ، پرنیان بستر شاه و بوریای فقیر را در هم خواهد نوردید. تنها لحظه انتظار است که جز محرمان سراپرده دوست کسی را بر آن وقوف نیست، خار غم از زندگی بزدایید تا خواب شیرین پدر / مادر / برادر / … تحمل‌پذیر شود. هشدار که مردگان از اندوه زندگان شادمان نخواهند بود.

پیام و جملات تسلیت به دوست

پیام و جملات تسلیت به دوست

جناب آقای… / سرکار خانم…
با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.

پیام و جملات تسلیت به دوست

جناب آقای …عزیز/ سرکار خانم(…) بزرگوار ، درگذشت …. محترم را خدمت شما تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت واسعه برای ایشان و صبر برای عالیجناب مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت فوت دوست

پیام و جملات تسلیت به دوست

زندگی فرصتی برای رهایی از تعلقات است. کوله‌بار مسافر هرچه سبک‌تر باشد بهتر است. از اینکه عزیز رهپوی وادی عشق پدر / مادر / … با جان برابرتان جز محبت ماترکی نداشت، بر خود ببالید که بهشت عدن در انتظار اوست.

پیام و جملات تسلیت به دوست

درگذشت مادر خوبت را تسلیت عرض می کنم و از خدای مهربان میخواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش بپوشاند ودر بهشت برینش مأوا دهد.

پیام و جملات تسلیت به دوست

جملات رسمی تسلیت

پیام و جملات تسلیت به دوست

خبر در گذشت … گرامی‌تان موجب درد و رنج فراوان گردید. اینجانب به نیابت از کارمندان اداره فقدان این همکار عزیز رابه شما تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه مسئلت می‌نمایم. روحش شاد و مقامش بلند مرتبه باد.

پیام و جملات تسلیت به دوست

اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را دراین مقام یارای مرهم نهادن نیست.
تنها یاد خداست که میتواند دل پر درد شما را تسلی بخشد.
درگذشت مادر گرامی رابه شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مرحومه آرام، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

نظرات