افشاگری دنیا جهانبخت علیه مهراد جم و مسعود جهانی + عکس

0

به گزارش خبرینا، مطمئنا همه شما که این خبر را میخوانید از ماجرای مهاجرت مهراد جم خواننده تازه کار پاپ و ازدواجش با دنیا جهانبخت سلبریتی معروف فضای مجازی که ثمره اش فرزندیست که قرار است چند روز بعد به دنیا بیاید و حواشی بعد از آن آگاه هستید.

این ماجرا که بعد از جدایی مهراد جم از دنیا جهانبخت و بازگشتش به ایران وارد فاز جدیدی شده بود به نظر می رسد کماکان ادامه دارد، آن هم با افشاگری های جدید دنیا جهانبخت از رابطه اش با مهراد جم و نقش تاثیر گذار مسعود جهانی که تنظیم کننده معروف موسیقی است در جدایی این دو نفر.

افشاگری بدون مدرک دنیا علیه مسعود جهانی و مهراد جم

دنیا جهانبخت با انتشار چند پست تلگرامی اعلام کرده که مافیای موسیقی در ایران برای آنکه خواننده ای معروف شود او را به سمت خود دنیا جهانبخت می فرستند تا با رابطه با او خواننده مورد نظر معروف شود!

عکس از پست کانال تلگرام دنیا جهانبخت

عکس از پست کانال تلگرام دنیا جهانبخت

او در ادامه اعلام کرده که اولین بار نبوده که همچین اتفاقی افتاده و او آنها را در ایران تامین مالی هم کرده است.

عکس از پست کانال تلگرام دنیا جهانبخت

یا در بخش دیگری از پستهای کانال تلگرامش اعلام می کند که مهراد جم بعد از ۴۰ روز از او و فرزندش خبری نگرفته و به نحوی اعلام می کند که مسعود جهانی در پشت پرده این ماجرا قرار دارد.

او در ادامه حرفهای دیگری میزند که در زیر می بینید:

 

سپس با انتشار عکس برهنه ای از خودش و مهراد جم که محو شده است اعلام میکند که قرار است فیلم های دو نفره خودش و مهراد جم را منتشر کند.

و در آخر هم فرصت یک روزه ای به مهراد جم می دهد تا برای آینده خودش و فرزندشان به نام آرتام تصمیم گیری کند!

اما ساعتی بعد از انتشار این مطالب، دنیا جهانبخت تمامی این پست ها را از کانال خود حذف کرد!

تا لحظه تنظیم این خبر هیچ واکنشی از سوی مهراد جم و مسعود جهانی در مورد این مطالب منتشر نشده است اما به محض دریافت جدیدترین اخبار آن را در همین خبر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نظرات