ایده نقاشی 2023 | ایده های جدید برای نقاشی فانتزی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ایده نقاشی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های ایده نقاشی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدادهای رنگی به طور کلی یا مبتنی بر موم یا روغن هستند. (من مداد آبرنگ، مداد گرافیتی محلول در آب و مداد جوهر افشان را مستثنی می کنم زیرا این مدادها از نظر فنی “مداد رنگی” نیستند).
بافت کاغذ نقشی حیاتی در نحوه رفتار علائم شما در سطح دارد. سطوح نرم تر مانند کاغذ بریستول کاربردهای هموارتری ایجاد می کنند. اگر چه یک سطح صاف به شما امکان کنترل بیش تری روی جزئیات تصویر را می دهد، منتها ممکن است تعداد لایه های رنگی قابل قبول را محدود کند.
استفاده از کاغذ سفید مشکلی ندارد. کاغذ بریستول سفید است. اما سطوح سفید ما را وادار می کنند که مقادیر رسم شده را تیره تر کنیم و از آخرین حد ارزش خطی استفاده کنیم. بنابراین مقایسه مقادیر رسم شده و رنگ ها هنگام افزودن آن ها دشوارتر است.

جدیدترین ایده نقاشی 2023

جدیدترین ایده نقاشی ۲۰۲۳

جلا کاری فرآیند کار روی رنگ ها در بافت کاغذ برای تولید رنگ های صاف و مات است. این همان چیزی است که طراحی با مداد رنگی را به نقاشی مداد رنگی تبدیل می کند. جلا کاری به طور طبیعی در طراحی با مداد رنگی زمانی که چندین کاربرد به آن اضافه می شود و تجمع مومی ایجاد می گردد، اتفاق می افتد.
چون رنگ ‌ها لایه ‌لایه هستند، ترکیب می ‌شوند. این “اختلاط” ممکن است در چسپ پایه رنگدانه استفاده شده در کاربرد قبلی یا آمیزش دیدمانی استفاده شده باشد. منتها از آن جا که رنگ های ترکیبی طبیعی تر به نظر می رسند، ممکن است به دنبال فرصت هایی برای ترکیب رنگ ها باشید.
همان طور که ضربه های قلم مو در یک نقاشی می تواند بیننده را از شکل و بافت سوژه مطلع کند، جهت نشانه های ایجاد شده با مداد نیز می تواند همین کار را انجام دهد. این امر به ویژه هنگامی اتفاق می افتد که تغییر در ارزش باعث ایجاد درک از خطوط شود.

جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023 جدیدترین ایده نقاشی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات