متن خداحافظی از همکار + عکس استوری خداحافظی

0

در این پست می توانید متن های کوتاه خداحافظی و متن خداحافظی از همکار و عکس استوری خداحافظی و عکس استوری خداحافظی کردن و عکس نوشته خداحافظی و جملات خاص خداحافظی کردن و متن کوتاه برای خداحافظی از دوست و خداحافظی از همکار صمیمی را مشاهده کنید.

متن خداحافظی از همکار

متن خداحافظی از همکار

خداحافظی با همکاران را دوست ندارم! چرا که به من حس بدی می دهد. از همین جهت روی ماه تمامتان را می بوسم و امیدوارم که بتوانیم از این پس با تنظیم قرارهای دوستانه، مدتی را با هم باشیم و به خوش گذرانی بپردازیم.

متن خداحافظی از همکار

دوست مهربان و شیرینم، تو همیشه در سختی‌ها کنار من بودی و هرگز تنهایم نگذاشتی. این روزها که مجبورم با تو خداحافظی کرده و به لحاظ فیزیکی دور شوم، قلب و روحم کنارت می‌ماند و همیشه مراقب تو خواهد بود. قول می‌دهم که هرگز کسی جای تو را در زندگی و روزگار من نگیرد و همیشه جایگاه تو در قلب من، طلایی‌ترین باشد. شادی‌های زیادی با هم داشتیم و در غم‌های طولانی همراه هم بودیم، این‌ها چیزهایی نیستند که هرگز فراموش شوند. تو را به دست خداوند می‌سپارم و آرزو می‌کنم که همیشه یاورت باشد و هرگز در زندگی پیش رویت، مشکلات بزرگ مقابلت قرار نگیرند. آمین.

متن خداحافظی از همکار

متن خداحافظی کردن

وقتی یه سکانس خداحافظی می بینم

دیگه تا آخر فیلم

تصویر تو جلو چشامه و

قبل پایان فیلم , خودم به پایان میرسم!

متن خداحافظی از همکار

با سلام و درود بی پایان

فقدان شما غم بزرگی است که ما را تاب تحمل آن نیست. افسوس و صد افسوس که شوق آشنایی تان را غم فراق و دوریتان برایمان تلخ نمود. لیکن همواره چهره متبسم و مهربانتان در جلوی چشمانمان خواهد بود.

متن خداحافظی از همکار

دوست خوبم تو همیشه نزدیک‌ترین شخص به من بودی و تمام رازهای قلبم را با تو در میان گذاشته‌ام. حالا که باید ترکت کرده و با تو خداحافظی کنم، تمام رازها و مکنونات قلبی‌ام را پیش تو امانت می‌گذارم تا هم یادگاری‌هایی باشند و هم بخشی از من نزد تو! شاید تو تنها کسی هستی که همه چیز را درباره من می‌دانی و خصوصی‌ترین رازها و احساسات قلبم را به تو گفته‌ام. هر وقت دلتنگ من شدی، با رازها و خاطراتم، من را به خاطر بیاور و زمزمه‌هایی که در گوش هم داشتیم را با خود مرور کن. من هم همین کار را در دوری از تو انجام خواهم داد.

متن خداحافظی از همکار

متن رسمی خداحافظـی

در تمام طول زندگی ام

هیچوقت فکرش را هم نمی کردم

یک خداحافظی می تواند

کاری که لشکر چنگیز مغول کرده بر من وارد کند

متن خداحافظی از همکار

همیشه و همیشه در قلب ما جای خواهید داشت. و چهره ی بشاش و خستگی ناپذیرتان که مجسم کننده الگوی فداکاری و نمونه بودن از نظر اخلاق است برای همیشه در صفحه قلبمان حک گردیده است.
در پایان شما را به خداوند متعال سپرده و آرزو داریم در عرصه زندگی همچنان موفقیت، سلامتی و شادی رفیق همیشگی راهتان باشد.۳۰ متن رسمی و اداری برای خداحافظی

متن خداحافظی از همکار

خداحافظی با همکاران چندان سخت هم نیست! زمانی که میدونی همکارهایی داری که زیرابتو میزدن یا مدام چاپلوسی میکردن! خب دیگه وقت رفتنم شده و دارم از دستتون راحت میشم… خدا یار و نگهدار شما که نه، یار و نگهدار من باشه …. بدرود!

نظرات