مدل لباس ساحلی 2023 | مدل لباس ساحلی جدید اینستا 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس ساحلی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل لباس ساحلی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

آستین‌های کیمونو، پانچوها، مانتوهایی که شبیه عبا هستند و درزهای کم دارند و از جنس حریرند، کمک می‌کنند تابستان را سبک و آزاد و رها بگذرانید. مانتوهای حریر جزء آن دسته از مانتوهای مخصوص تابستان و بهار هستند که به نسبت مانتوهای نخی از خنکی بیشتری برخوردارند و بسیار سبک هستند، اما نیاز به مراقبت بیشتری هم دارند. این مانتوها در دو مدل جلو باز و جلو بسته در بازار عرضه می‌شوند.

جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023

جدیدترین مدل لباس ساحلی ۲۰۲۳

با رسیدن فصل گرما ترندهای محبوب به لباس­‌های متناسب با فصل تغییر می­‌کنند. رنگ­‌های تیره که جاذب نور و آفتاب هستند جای خود را به لباس‌هایی با رنگ‌­های روشن می­‌دهند که گرما را در خود نگه نمی‌­دارند. جنس‌­های ضخیم و محکم با پارچه­‌های نازک، حریر و سبک جایگزین می­‌شوند و همه چیز برای تعطیلات و سفرهای تابستانی و خوش گذرانی­‌های این برهه از سال آماده می­‌شود.
رنگ مناسب لباس­‌های تابستانی نیز رنگ­‌های خنک، روشن، کم رنگ و پاستیلی است. چرخه‌ی رنگ­‌های سرد مانند سفید، آبی، سبزآبی، لیمویی، فیروزه­‌ای، صورتی کمرنگ، نیلی و همین‌طور رنگ­‌های پاستیلی مانند بنفش یاسی، گلبهی و نقره‌­ای را در استایل­‌های تابستانی استفاده کنید.
فصل تابستان، گاهی آنقدر هوا گرم و یا شرجی است که پوشیدن شلوار باعث عرق سوز شدن بدن و بیماری‌ و آلرژی­‌های پوستی می‌شود. اولین و مهم­‌ترین نکته این است که برای تابستان الیاف­ طبیعی را انتخاب کنید. پارچه‌های پنبه‌ای، اصطلاحا نخی، از جنس لینن و پارچه­‌هایی که تار و پود با کیفیت اما باز دارند از بهترین و مناسب­‌ترین جنس‌­ها برای گذران فصل گرم تابستان هستند.

جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023 جدیدترین مدل لباس ساحلی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات