مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 | مدل بالاتنه لباس مجلسی پوشیده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

افراد کوتاه قد نباید از لباس‌هایی استفاده کنند که بلندی آنها تا کف پای‌شان می‌رسد. این افراد بهتر است از مدل‌های امپراطوری استفاده کنند که از زیر سینه کمی گشاد می‌شود. خانم‌های بلندقد اما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارند هر چند آنها نیز باید توجه کنند که یک لباس مجلسی بسیار کوتاه باعث می‌شود که بیش از اندازه بلندقد به نظر برسند.

جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023

جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری ۲۰۲۳

لباس مجلسی یا لباس شب در محافل مختلفی مانند جشن عروسی، مهمانی‌های رسمی کاری، شام دوستانه، جشن تولد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد همیشه دوست دارند در مهمانی‌ها و مراسم رسمی و غیر رسمی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند و دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.
به عنوان مثال اگر صورت زیبایی دارید، برای جلب توجهات به صورتتان، از لباس‌های پوشیده‌تر و گوشواره‌های بزرگ استفاده کنید و برای تاکید روی گردن، پیراهن‌های یقه قایقی بپوشید.
اگر دارای قد کوتاه و اندام ریزی هستید، باید از پوشیدن لباس های امپایر که خط دامن آنها زیر سینه قرار می گیرد، اجتناب کنید. زیرا این لباس های مجلسی خطای دید ایجاد کرده و قد را کوتاه تر نشان خواهند داد. لباس های مجلسی که دارای دامن فون و راسته هستند، باعث می شوند تا قد شما بلندتر و اندامتان متناسب تر به نظر برسد.
بهترین گزینه برای افراد با رنگ چشم آبی، می‌تواند رنگ‌های گرم مانند نارنجی، زرد و طلایی باشد. رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی و قهوه ای برای افراد با رنگ چشمان سبز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین برای چشمان قهوه ای، رنگ‌های خنثی و سرد از قبیل آبی و سبز بسیار مناسب است.

جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات