مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 | مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس مجلسی لاکچری ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل لباس مجلسی لاکچری را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر دارای قد بلند و اندامی باریک هستید، از پوشیدن لباس های تک رنگ خودداری کنید، و لباس‌هایی با طرح و خطوط عمودی انتخاب نمایید. همچنین افراد قد بلند می بایست از پوشیدن لباس های مجلسی تنگ و چسبان خودداری نمایند. برای این افراد پیراهن‌هایی که قسمت دامن آنها فون باشد گزینه بسیار مناسبی است.
بهترین گزینه برای افراد با رنگ چشم آبی، می‌تواند رنگ‌های گرم مانند نارنجی، زرد و طلایی باشد. رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی و قهوه ای برای افراد با رنگ چشمان سبز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین برای چشمان قهوه ای، رنگ‌های خنثی و سرد از قبیل آبی و سبز بسیار مناسب است.

جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023

جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری ۲۰۲۳

همیشه به رنگ‌ها توجه داشته باشید، رنگ یا حتی مدل کفش مجلسی و پاشنه‌داری که انتخاب می‌کنید باید با فرم لباس شما همخوانی داشته باشد. مثلا هرگز یک بوت پاشنه دار را با دامن بلندی که روی آن را می‌پوشاند نپوشید.
انگشتر، گوشواره، گردنبند، دستبند، ساعت و …. مهمترین توصیه به شما این است که به همه آن‌ها در یک مراسم نیاز ندارید! زیورآلات را به اندازه (ترجیحا کمتر از آنچه که فکر می‌کنید مناسب است!) استفاده کنید و البته متناسب با مدل لباس مجلسی خودتان.مراسم عروسی پر است از نوشیدنی‌های مختلف، غذا و کیف و میوه و گاهی بچه‌های بازیگوش! پس با یک بسته دستمال مرطوب آماده هر اتفاقی باشید!اگر لازم است یک جفت صندل مجلسی تخت یا لژدار بردارید، تا در صورت نیاز بتوانید پاشنه بلندها را با یک کفش راحت‌تر عوض کنید.رژ لب، آینه یا برس برای اینکه تا آخر مراسم مرتب به نظر برسید، ضروری هستند.

جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین مدل لباس مجلسی لاکچری 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات