جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲ | مدل مانتو شیک و باکلاس مجلسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یک نکته دیگر که افراد قد بلند باید به آن توجه کنند این است که به هیچ عنوان از مانتو و شلوار یک رنگ استفاده نکنند. مانتو شلوار یک رنگ شما را قد بلندتر نشان خواهد داد و اگر این استایل را انتخاب کرده بودید حتما شال و روسری و کیف و کفش خود را در تضاد با رنگ مانتوشلوار انتخاب کنید. نکته دیگر این است که افرادی که قدی بلندی دارند مانتوهای خیلی کوتاه هم نباید بپوشند؛ مانتوهای خیلی کوتاه پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد مانتوهای کمر دار با قد متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲ 

جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲ 

قبل از خرید مانتو به این فکر کنید که در حال حاضر چه کیف و کفشی دارید یا چه کیف کفشی می خواهید بخرید و چه روسری یا شالی را قصد دارید با مانتو مورد علاقه خود بپوشید. زیرا داشتن یک ست مانتو جدید به همراه کیف، کفش و روسری، پوشش شما را بهتر جلوه می دهد.
مناسبتی که شما از مانتو جدید استفاده می کنید در انتخاب مدل و رنگ آن ضروری است. برای مهمانی های رسمی و مجالس، مانتوهای رسمی و مجلسی مناسب هستند. اگر شما در یک محفل دوستانه و خانوادگی شرکت می کنید، انتخاب مانتوهای جلوباز و اسپرت و فانتزی انتخاب خوبی خواهند بود. از طرف دیگر برای استفاده در دانشگاه و مکان های رسمی، مانتوهای اداری و دانشجویی، مانتوهای دکمه دار و جلوبسته ساده انتخاب های مناسبی هستند.

جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲  جدیدترین مدل مانتو جدید ۱۴۰۲ 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات