مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 | انواع مانتو پوشیده و شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مدل مانتو محجبه دخترانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو محجبه دخترانه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک استایل شیک و در عین حال محجبه، انتخاب پوشش های ساده است. برای شیک پوشی حتما نباید لباس های پر زرق و برق انتخاب کرد.
استفاده از لباس هایی با طراحی ساده و رنگ های متنوع و روشن در شیک بودن یک استایل محجبه تاثیرگذار است؛ به عنوان مثال زمانی که شما یک استایل ساده و محجبه ای انتخاب می کنید، استفاده از یک گل در کنار روسری تاثیر بسیار مثبتی بر روی پوشش شما خواهد داشت.

جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023

جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه ۲۰۲۳

مانتوهای چهارخانه، از ترندهای فصل بهار و تابستان محسوب می شود. این مانتوها با بسیاری از رنگ ها قابلیت ست شدن دارند.
استفاده از مانتوهایی با رنگ آبی، یکی از رنگ های بسیار شیک برای فصل بهار و تابستان به شمار می رود. از آیتم های جذاب این استایل می توان به یک مانتو آبی ملایم با شلوار جین و شال کرم اشاره کرد.
اگر به یک مهمانی یا مکان خاصی دعوت شدید، می توانید از یک مانتو و شلوار ست و یک رنگ استفاده کنید. چنین پوششی شما را یک شخص شیک پوش و اصیل نمایان می کند.
رنگ روسری خود را با توجه به فضا و مکانی که دعوت هستید انتخاب کنید؛ زیرا رنگ ها از انرژی خاصی برخوردار هستند و باید متناسب با فضاها و مکان های مختلف انتخاب شوند.
شاید بتوان گفت استایل الگانت جزو معدود استایل هایی است که فرم بدنی شما در آن بسیار حائز اهمیت است.برای انتخاب لباس در این سبک می توانید از لباس های بلند و یا آزاد استفاده کنید و رنگ آن را با کیف دستی خود ست کنید، در ادامه از شلوار یا دامنی شیک با رنگی متفاوت استفاده کنید و شاهد یک ست شیک و جذاب با استایل الگانت باشید. در استایل الگانت توجه ویژه ای به اندام پایین تنه فرد می شود، پس بهتر است که از شلوارها و دامن هایی بهره بگیرید که فرم زیبای پاهای شما را نشان دهند و باریک بودن کمرتان را به رخ بکشند؛ در این صورت یکی از مهم ترین نکات سازنده این استایل را رعایت کرده اید و پوششی منحصربه فرد برای خود به ارمغان آورده اید.

جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 202جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 20233 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه دخترانه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات