شومیز مجلسی شیک 2023 | مدل شومیز جدید اینستا

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل شومیز مجلسی شیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های شومیز مجلسی شیک را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

وقتی در بازار برای خرید شومیز قدم بر می دارید اولین نکته در نظر گرفتن اندامتان است. اگر درشت هیکل و چهار شانه باشید شومیزهای آستین پفی اصلا برای استایل شما مناسب نیستند. اکر لاغر اندام هستید نیز آستین ها نباید جذب باشند.. برخی شومیزها ساسون زیر سینه دارند که باعث می شوند اندامتان بیشتر نمایان شوند. اگر اندام متعادلی دارید این شومیزها با برش های جادویی می توانند ظاهری خاص و خیره کننده به شما ببخشند.

جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023

جدیدترین شومیز مجلسی شیک ۲۰۲۳

از دیگر نکاتی که باید برای انتخاب شومیز مناسب در نطر بگیرید توجه به کاربرد دائمی شومیزسفید ساده است. شومیز سفید ساده هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این شومیزها در استایل کلاسیک مردانه و زنانه، رسمی و غیر رسمی مورد استفاده است و برای مکان های متنوع کاربرد دارد.. شومیز سفید ساده را با شلوار جین آبی، شلوار پارچه ای کت تک، برای محل کار، قرارهای رسمی و حتی برای ست کردن لباس برای نوروز می توان استفاده کرد.
اگر دنبال شومیزهایی هستید که خیلی زود خراب نشوند باید به دنبال شومیزهای پلی استری باشید. این شومیزها را هر چقدر که بشویید و پپوشید هم خراب نمی شوند. تنها بهتر است در فصل بهار یا اوایل پاییز از این شومیزها استفاده کنید زیردا آنها در فصل تابستان گرمتر و در زمستان باعث جذب سرمای بیشتر می شوند اما در عوض تنوع طرح و رنگ آنها بسیار بالاست و می تواید با تعدادی از آنها استایل های شیک و منتوع داشته باشید.

جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023 جدیدترین شومیز مجلسی شیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات