مانتو شومیزی جلو بسته 2023 | مانتو شومیزی دخترانه شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو شومیزی جلو بسته ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مانتو شومیزی جلو بسته را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

توصیه می‌­کنیم به هیچ وجه از شومیز با جنس پارچه مصنوعی و پلاستیکی استفاده نکنید زیرا این نوع پارچه­‌ها می­‌تواند در هوای گرم به شدت شما را آزار دهد و باعث تعریق زیاد بدن شما شود.
ترکیب شومیز و مانتو همیشه ترکیب برنده است. استفاده از شومیز به عنوان پیراهن زیر مانتو به علت جنس و استایل آن، هم باعث زیبایی استایل شما و هم باعث می شود در فصل گرما حد الامکان خود را خنک نگه دارید. پیشنهاد ما برای استفاده از شومیز زیر مانتو، استفاده از جنس حریر برای مانتو های مجلسی و لوکس و استفاده از پیراهن نخی و طرح دار برای مانتو های اسپرت است.

جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023

جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته ۲۰۲۳

شومیزها از کاربردی‌ترین لباس‌های کمدتان هستند. اگر کمی قدشان بلندتر باشد، همان مانتوی شومیزی می‌شوند و امکان پوشیدن آنها در استایل‌های خیابانی مختلف به‌وجود می‌آید. خرید چند شومیز یا حتی یک مورد مناسب می‌تواند به شما کمک کند که استایل‌هایی بسیار متنوع برای خود ترتیب بدهید.
شلوارهای مام استایل هم مانند شومیزها کاربردی‌اند، به اندام همه می‌آیند و لباس‌های راحتی هم هستند. ست‌کردن شلوار مام‌ با مانتوی شومیزی فکر خوبی است و برایتان استایلی کاملاً اسپرت رقم می‌زند.
شلوارهای بگی و نیم‌بگ در کنار شومیزهای کوتاه ترکیب خوبی می‌سازند. اگر قد این شلوارها را هم ۹۰‌سانتی یا کوتاه‌تر انتخاب کنید، استایلتان حسابی تابستانی می‌شود. در این صورت، حتی اگر شومیزتان گشاد هم باشد، باز تعادل خوبی در استایل به‌وجود می‌آید.

 

جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023 جدیدترین مانتو شومیزی جلو بسته 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات