مدل ساحلی جدید 2023 | مدل لباس ساحلی بلند استین دار جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ساحلی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ساحلی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر لباس ساحلی­‌ای که شما انتخاب می‌­کنید پر طرح است یا گل­‌های درشت و چشمگیر دارد، بهتر است مدل یقه­‌ی لباس را گرد انتخاب کنید. برای لباس‌­هایی که آستین پف و مدل‌دار دارند هم، چنین است. علاوه بر آن اگر شما اکسسوری و گردنبند و مانتویی­‌های بزرگ و پرکار را دوست دارید و می­‌خواهید آن‌ها را به عنوان جزئیات به لباس و استایلتان اضافه کنید، این نوع یقه برای شما مناسب است تا خوشتیپ به چشم بیایید.

جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023

جدیدترین مدل ساحلی جدید ۲۰۲۳

یقه­‌هایی که خیلی بسته هستند برای لباس‌­های ساحلی انتخابی خاص است، اما آنچه در بازار و فروشگاه­‌ها می­‌بینیم پیراهن­‌هاییست که در قسمت گردن بندهای چرمی یا کنفی‌ای دارند که در پشت گردن بسته می­‌شوند و علاوه بر پایین آوردن سن شما به شما این امکان را می­‌دهند سینه­‌هایتان را بزرگ­‌تر جلوه بدهید. انتخاب مناسب و کاملی است برای خانم‌­ها و دخترانی که سینه‌­های کوچکی دارند.
اخیرا در بازار، اوورال یا پیراهن­‌های ساحلی بلندی را می‌­بینیم که در قسمت کمر کش‌دوزی شده‌­اند. اگر حوصله­‌ی انتخاب کمربند و دنگ و فنگ­‌های آن را ندارید یا فکر می‌­کنید هزینه‌­ای اضافی است یا حتی نمی‌­توانید هزینه‌­ای برای کمربند بکنید، برای شما راه‌حل وجود دارد. ناامید نشوید، حواس ما و طراحان به شما بوده است. کمرهای کشدوزی شده بهترین انتخاب هستند. کمر شما را باریک نشان می­‌دهند، لباستان را مرتب­‌تر می­‌کنند، ایستایی لباس را در باد افزایش می‌دهند و به طور کلی محکم­‌تر و قاعده‌­مند می­‌کنند.

جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023 جدیدترین مدل ساحلی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات