مدل سایه چشم جدید 1402 | مدل سایه چشم شاین جدید 2023

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم جدید ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید ۱۴۰۲ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

برای استفاده از براش، آن را از قسمت انتهایی نگیرید زیرا فشار دستتان زیاد خواهد شد و کنترلی روی فشار براش در پشت پلک ندارید. برای زدن سایه چشم شاینی و گلیتری در پشت پلک، از یک براش متراکم و نرم استفاده نمایید تا دقیقا در همان محل موردنظر سایه چشم را بزنید.
در هنگام سایه زدن از حرکات رفت و برگشتی روی پلک اجتناب کنید و سعی کنید این کار را با حالت ضربه ای انجام دهید زیرا این کار باعث می شود بافتی زیبا روی پلک ایجاد شود برای محو کردن سایه نیز حرکات ظریف و آرام در یک جهت انجام دهید. هنگام استفاده از سایه چشم به فرم طبیعی چشم ها دقت کنید زیرا مدل و حالت چشم ها تاثیر زیادی روی سایه زدن دارد و در خیلی از مواقع سایه ای بسیار ملایم، خیلی زیباتر و شیک تر به نظر می رسد.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402

جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۱۴۰۲

براش های فید سایه سری تپل با موهای نچندان متراکم هستند که خطوط را محو می‌کنند و اصطلاحا سایه چشم را فید می‌کنند. براش های گذاشتن سایه که معمولا وظیفه پرس سایه روی پلک را دارند و گاهی سر صاف و یا گرد دارند که به براش تخت یا زبان گربه ای معروف هستند که برای گذاشتن سایه های اکلیکی و شاین روی پلک مناسب هستند. در دسته بندی این براش ها براش های زاویه دار یا سرکج هم قرار می‌گیرند که برای گوشه های چشم و تصحیح فرم ابرو هم کاربرد دارند.
سایه های پودری در انواع مختلف وجود دارند: تکی، دوتایی و یا پالت سایه . در سایه های دوتایی معمولا از دو رنگ در یک طیف رنگی که با هم ست می‌شوند در دو تناژ روشن و تیره کنار هم قرار داده می‌شوند.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402 جدیدترین مدل سایه چشم جدید 1402

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات