مدل کوتاهی مو جدید 2023 | زیباترین مدل موی کوتاه زنانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کوتاهی مو جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کوتاهی مو جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

هر سبک مو متناسب با چهره شماست، شما می توانید هر مدل مویی بزنید ، می توانید یک مدل بلند تا استخوان ترقوه تان را امتحان کنید و سپس سعی کنید با موهای چتری تان کاری کنید تا صورتتان کوتاه تر به نظر برسد.
مدل موی کوتاه پیکسی را امتحان کنید، یک مدل پشت کوتاه می تواند گردی صورت شما را کم کند ، اگر یک مدل موی بلندتر می خواهید، یک مدل موی لایه لایه داشته باشید و موهایتان را موج دار کنید، اگر واقعاً طرفدار سبک های جدید هستید، سعی کنید آن را به سبک آشفته درست کنید و یا لایه های جلو موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023

جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید ۲۰۲۳

زمانی که موهای خود را کوتاه می کنید ، باید لایه های بافت مو را در نظر داشته باشید . زمانی که آرایشگر موهای شما را کوتاه می کند، قبل از هرچیز آن را صاف می کند. پس مثلاً اگر موهای بیش از حد فری دارید ، باید تا حدی آن را کوتاه کنید که درحالت فر بودن نیز مورد پسند شما واقع شود و بیش از کوتاه به نظر نرسد.
موخره ها به طول و اندازه موهای شما نگاه نمی کنند موهایتان هر اندازه ای که دارد، باید آن را قیچی کنید و قسمت های شکننده و ضعیف را از بین ببرید . برای این کار انتهای موها را بررسی کنید که اگر تعداد موهای موخوره دار بیشتر از موهای بدون موخوره بود، انتهای آن را کوتاه کنید.
با در نظر گرفتن نوع و شکل بدنتان همچنین می توانید مدل موی درستی را برای خودتان پیدا کنید:اگر یک بدن ورزشی دارید، هر مدل مویی برای شما خوب خواهد شد، اگر بدن پری دارید، از مدل مویی که باعث شود شما سنگین تر شوید، دوری کنید مانند موهای بلند و یا موهای صاف و یا یک مدل مو با حجم پر.

جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023 جدیدترین مدل کوتاهی مو جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات