لباس فارغ التحصیلی 2023 | مدل لباس جشن فارغ التحصیلی برای سنین مختلف

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس فارغ التحصیلی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های لباس فارغ التحصیلی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

لبـاس فارغ التحصیلی یکی از نماد های شیرین پایان یک دوره ی تحصیلی است. حتی اگر از دانشگاه فارغ التحصیل نشده باشید ، یا در جشن فارغ التحصیلی شرکت نکرده باشید، مطمئنا عکس جشن های فارغ التحصیلی را دیده اید. کلاه های کجی که به هوا پرتاب می شوند، نشانه ای از شور و نشاط جوانی است. در کشور های توسعه یافته بعد از پایان دوره دبیرستان هم جشن های فارغ التحصیلی برگزار می شوند. اما در ایران کماکان این جشن مختص به دوره ی دانشجویی است. رنگ های لباس ها و کلاه ها نشان دهنده مقطعی است که از آن فارغ التحصیل شده اند. دوره ی کارشناسی معمولا بیشترین دانشجو را دارد. بنابراین لباس های هر گروهی که بیشتر از بقیه افراد در جشن نمود داشت، مربوط به دانشجویان دوره ی کارشناسی است. بعد از آن نوبت به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می رسد و در آخر دانشجویان دکترا که معدود افرادی هستند.

جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023

جدیدترین لباس فارغ التحصیلی ۲۰۲۳

لـباس فارغ التحصیلی طرح متفاوتی در دختر و پسر ندارد، چرا که هر دو یک نوعی از شنل به تن میکنند. که با یک ربان جلوی آن گره می خورد. جنس لباس معمولاً از ساتن و پارچه های براق است. مهم ترین قسمت لـباس فارغ التحصیلی کلاه جذاب آن است. در واقع کلاه فارغ التحصیلی به لباس هویت می بخشد. البته کلاه های فارغ التحصیلی همه به یک شکل و غالبا به یک اندازه اند. گشاد بودن از خصایص اصلی لـباس فارغ التحصیلی است، چرا که افراد مختلف با سایر و اندازه های گوناگون در طی سالهای متمادی باید آنها را به تن کنند.

با افتخار این لباس به نشانه احترام به پدر علم جهان ابن سینا به این شکل دوخته میشود و کلاه چهار گوشی که به سر می گذارند نیز نشان از دستاری است که مردم خراسان به سر می بستند. فلسفه استفاده از کلاه چهار گوش منگوله دار به این صورت است که در کل زمان جشن باید منگوله آن پشت سر باشد و هنگامی که برای اخذ مدرک و لوح تقدیر می روند منگوله آن را به جلوی شانه منتقل می کنند.

جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023 جدیدترین لباس فارغ التحصیلی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات