جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 | مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند سبب کوچک دیده شدن فضا و دلگیری فضای کوچک می‌شوند. حتی بهتر است دسته‌های کابینت‌ها برای ابعاد کوچک حذف شوند و از نوع مگنتی برای باز و بسته شدن درب‌ها انتخاب شود تا فضای کمتری اشغال شود.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۲۳

معمولا برای آشپزخانه با ابعاد بزرگ از انتخاب دو رنگ متضاد و طرح‌دار در کنار هم بیشتر استقبال می‌شود و کمتر کابینت‌های ساده و یکدست انتخاب می‌شوند. برای نصب درب‌های آن با اینکه ممکن است خیلی از افراد به نصب دستگیره علاقه‌ای نداشته باشند اما به دلیل وجود فضای کافی به ویژه در طرح‌های کلاسیک و رومی اغلب اعمال می‌شوند. این موضوع می‌تواند کاملا سلیقه‌ای باشد.
هرگز درهای کابینت های دیواری را باز نگذارید، این کار نه تنها باعث می شود آشپزخانه زیباتر و تمیزتر به نظر برسد؛ بلکه از ورود رطوبت و بخار ناشی از پخت غذا به داخل کابینت ها نیز جلوگیری می کند. از سوی دیگر، باز ماندن درها به تدریج باعث افتادگی، لق شدن و صدا کردن آن ها هنگام باز و بسته شدن می شود.
حتی اگر صفحات کابینت ضدآب هم باشد، باز هم نباید به طور مستقیم روی آن آب بریزید و به این شیوه کابینت را بشویید، چون در هر صورت رطوبت، عمر آن را کم می کند. یادتان باشد حرارت هم عامل مهمی است که باعث آسیب دیدن کابینت ها می شود؛ بنابراین قابلمه، ماهی تابه و ظرف های داغ را مستقیم روی کابینت نگذارید و مراقب باشید صفحات آن حرارت نبیند.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات