مدل ناخن نامزدی جدید 2023 | طراحی ناخن برای عروس ساده و شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند  مدل ناخن نامزدی جدید  ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ناخن نامزدی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر ناخن های خودتان بلند و مرتب است و نیازی به استفاده از تیپ یا ناخن مصنوعی نمی‌بینید می‌توانید تنها سوهان کشی کنید و لاک بزنید. البته اگر از لاک ژل استفاده نمایید خیالتان از بابت لب پر شدن لاک یا شکستن ناخنتان راحت خواهد بود.در روش پودری کاشت ناخن، پودرهایی به نام پودرهای اکریلیک با حلال مخصوص مخلوط شده و ماده خمیری مانند به دست می آید که پس از انجام مراحل مانیکور و مرتب کردن ناخن های طبیعی خود فرد و برداشتن پوست های اضافه دور ناخن ها محلولی ضد قارچ به منظور ضدعفونی نمودن ناخن ها روی آنها زده می شود سپس محلول اکریلیک روی ناخن گذاشته می شود که این محلول پس از خشک شدن حالت خشک و مقاومی به خود می گیرد.

جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023

جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید ۲۰۲۳

برای کاشت ناخن یا قرار دادن ناخن مصنوعی عجله نکنید. بهتر است ناخن مصنوعی روز قبل از عروسی یا همان روز کار گذاشته شود. برای کاشت نیز زودتر از سه روز قبل این کار را انجام ندهید چرا که رشد ناخن شما باعث می‌شود که قسمت ریشه ناخن شما به چشم آید. شاید گمان کنید که ناخن‌‌های عروس چندان مهم نیست و باید دقیق شد تا بتوان عیب و ایراد آن را دید.
برای انتخاب رنگ ناخن می‌توانید از طراحی فرنچ با رنگ پایه ناخن استفاده نمایید یا لاک صدفی بزنید. استفاده از سایر رنگ‌‌ها در صورتی توصیه می‌شود که با رنگ کفش، دسته گل، سنگ تاج یا رژ بتوانید ست کنید. ست بودن رنگ لاک و رنگ رژ یکی از ایده‌‌های خوبی است که عروس خانم‌‌ها استفاده می‌کنند. رنگ‌‌های صورتی، قرمز، زرشکی، کالباسی و … برای این مورد مناسب هستند.

جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن نامزدی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات