مدل موهای بلوند کوتاه 2023 | رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست گندمی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل موهای بلوند کوتاه  ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل موهای بلوند کوتاه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

ته رنگ‌های مختلفی از رنگ بلوند وجود دارد که می‌توانید از میانشان انتخاب کنید. حواستان به ته رنگ‌های سرد و گرم و اینکه کدام یک به رنگ پوستتان بیشتر می‌آید باشید. از بلوندهایی که خوشتان می‌آید (یا حتی نمی‌آید) عکس هایی به رنگ کارتان نشان دهید. مطمئن باشید که عکس‌ها به واقعیت نزدیک باشند و سیاه و سفید نباشند! این را نیز به یاد داشته باشید که بلوندها بسته به نور محیطشان متفاوت به نظر می‌آیند.

جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023

جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه ۲۰۲۳

اگر میخواهید موهای کوتاه و بلوند داشته باشید و هر ۶ هفته باید موهایتان را کوتاه کنید و مرتبا رنگ ریشه موهایتان که مشاهده میشوند را ترمیم کنید تا موهای یکدست تازه و طبیعی داشته باشید . سعی کنید ترمیم موهای بلوند را حتما به یک آرایشگر بدهید تا ترمیم رنگ مو را انجام دهد چون شاید بعضی رنگ ها مایل به قرمز باشند و پوشاندن دوباره این رنگ سخت باشد.برای آموزش و خدمات تخصصی رنگ مو در تهران با شماره تلفن های بالا تماس بگیرید .
به نوع مو از نظر رنگ در موقع دکلره کردن باید توجه داشت موهایی که دارای رنگ تیره هستند دکلره آنها مشکل‌تر از موهایی است که دارای رنگ روشن می‌باشد، زیرا در موهای تیره پیگمنتهای آن بیشتر از پیگمنتهای زرد و قرمز می‌باشد و چون پیگمنتهای آبی دارای قطر بیشتری هستند بنابراین مشکل‌تر از دریچه‌های مو خارج می‌شود.
اگر رنگ طبیعی مویتان ۷ یا بالاتر است، تنها با هایلایت می‌توانید بلوند شوید. برای موهای تیره‌تر ممکن است رنگ یکسره، حتی شکستن رنگ پایه (یعنی روشن کردن جزئی رنگ طبیعی‌تان تا یک شماره) یا اگر سطح رنگ مویتان ۵ یا کمتر است هردو، نیاز باشد. باید با چنین عباراتی آشنا شوید تا بدانید برای نوبت‌های بعدی‌تان چقدر وقت لازم خواهید داشت.

جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023 جدیدترین مدل موهای بلوند کوتاه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات