مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 | عکس بدلیجات دخترانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند  مدل جدید سرویس بدلیجات ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل جدید سرویس بدلیجات را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

با این که تیتانیوم کیفیت چندان خوبی ندارد ولی به علت قیمت مناسب به عنوان فلز اصلی بدلیجات انتخاب خوبی به حساب می آیند. درخشندگی قابل توجهی هم دارد. تقریبا هر فلزی که در گل سرها و انواع زیورآلات استفاده می شود تیتانیوم است. در هنگام استفاده از بدلیجات تیتانیوم باید مراقب باشید تا با مواد شوینده و اسیدی تماس نداشته باشید٬ این کار باعث افزایش طول عمر زیورآلات شما می گردد.

جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023

جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات ۲۰۲۳

اگر پوست‌تان سفید یخی است، ترجیحا به جای زیورآلاتی به رنگ طلایی از رنگ سفید(نقره ای) استفاده کنید چراکه درخشندگی رنگ سفید (نقره ای)، زیبایی و جلوه پوست‌‌تان را بیشتر می‌کند.
وقتی از گردنبند پهن استفاده می‌کنید، بهتر است از گوشواره صرف‌نظر کنید‌، چون بخشی از فضایی که برای جلوه‌ی گوشواره‌تان لازم است، توسط پهنی و درخشندگی گردنبندتان از بین می‌رود. ضمنا بهتر است که رنگ سنگ‌های به کار رفته در جواهرتان با رنگ پوست‌تان هماهنگ ‌باشد.
موقع انتخاب دستبند دقت کنید که دستبندتان تنگ نباشد و ضمنا آنقدر هم بزرگ نباشد که با کاهش وزن‌تان توی دست لق بزند یا از دست‌ بیفتد.اگر دست‌تان نسبتا چاق است، دستبندی انتخاب کنید که کیپ دست‌تان نباشد.دستبندهای تنگ، دست‌تان را چاق‌تر از آن چیزی که هست، نشان می‌دهند.در انتخاب دستبند باید راحتی دست را هم در نظر بگیرید. اگر دستبندتان باعث درد یا حس گرفتگی در مچ دست‌تان می‌شود، همیشه حس ناخوشایندی خواهید داشت و از خریدتان ناراضی خواهید بود.

 

جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023 جدیدترین مدل جدید سرویس بدلیجات 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات