مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 | آمبره بالیاژ موی کوتاه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل بالیاژ موی کوتاه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل بالیاژ موی کوتاه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

تفاوت هایلایت و بالیاژ عمدتا در نتیجه که که بر روی مو ایجاد می‌شود است اما در روش نیز متفاوتند. هایلایت را معمولا با استفاده از فویل بر روی مو ایجاد می‌کنند. اما بالیاژ تکنیکی بصری است که در آن ظرافت بیشتری به کار می‌رود و نتیجه بهتری نیز نسبت به روش‌های سنتی دارد. در این روش رنگ بدون هیچ پوششی بر روی موهای شما قرار می‌گیرد. در بالیاژ ریشه موی شما بدون رنگ باقی می‌ماند در نتیجه با رشد کردن موهای شما جلوه‌ای شلخته به خود نمی‌گیرد.

جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023

جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه ۲۰۲۳

بالیاژ در آرایشگاه‌ها بسیار پرطرفدار است اما چرا؟ نیاز به رسیدگی به موی رنگ‌شده با این روش بسیار اندک است. ریشه موهای فرد در تکنیک بالیاژ هم حالتی طبیعی دارد. کسانی که بالیاژ مو را تجربه می‌کنند، ۶ تا ۸ ماه موهایی زیبا و رنگ‌شده خواهند داشت و بنا به مدلی که بالیاژ دارد، نیازی به ترمیم برایشان وجود ندارد.
موهای خود را هر چهار ماه یکبار مجددا رنگ کنید. نسبت به هایلایت این روش مراقبت کم‌تری می‌خواهد، اما این به معنای جواز بی‌خیالی نیست. البته نیازی نیست مداوم درگیر رفت‌وآمد به سالن باشید. به راحتی می‌توانید بالیاژ را در خانه تجدید کنید.
قبل از اینکه برای بالیاژکردن موها اقدام کنید، باید بدانید که روند کار چیست و می‌خواهید چه طیفی از رنگ‌ها را روی سرتان بگذارید. بعد در میان اینستاگرام و روش‌های مختلف تبلیغاتی بچرخید و ببینید که کدام آرایشگاه از کیفیت کاری بهتری برخوردار است و سپس برای بالیاژکردن آستین‌ها را بالا بزنید.

جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023 جدیدترین مدل بالیاژ موی کوتاه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات