مدل کفش مجلسی جدید 2023 | کفش مجلسی لاکچری 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کفش مجلسی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کفش مجلسی جدید ۲۰۲۳ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

با کفشهای مجلسی تان راحت باشید بعضی از خانم ها برای خوش استایل بوده‌اند هر رنجی را به پاهایشان تحمیل می کنند تا ظاهر زیبایی داشته باشند اما در اصل هیچ چیز به سلامتی انسان ارجعیت ندارد. وقتی که می‌خواهید کفش پاشنه بلند یا صندلی را انتخاب کنید اولویت اول تان را حتی تا نباشد این موضوع را باید جدی بگیرید زیرا در دراز مدت می فهمید که می تواند چه آسیب هایی به ستون فقرات و پاهای تان وارد کنند.

جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023

جدیدترین کفش مجلسی جدید ۲۰۲۳

اگر تاپ مجلسی پر زرق و برق پوشیده اید می‌توانید از کفش پاشنه بلند رنگ بدن یا از رنگهای خنثی نیز استفاده کنید اگر لباس های ساده را می پسندید می توانید با پوشیدن کفش هایی که رنگ روشن دارند استایل خود را تکمیل کنید مثلاً برای لباس مشکی یا قهوه ای می توانید از کفش پاشنه بلند قرمز استفاده کنید این رنگ باعث می شود جذاب تر به نظر برسید اما اگر از یک بلوز و شلوار ساده جین استفاده میکنید به شما پیشنهاد می کنیم که از یک کفش مجلسی با طرح پوست تمساح برای تکمیل کردن تیپ خود استفاده کنید
می توانید با دامن های مدادی و شلوار های تنگ از این کفش ها استفاده کنید زیرا این کفش ها باعث می شود پاهایتان بلندتر ظریف تر و جذاب تر به نظر برسد و باعث افزایش ظاهری قدتان می شود. این کفش ها در مراسم های رسمی و نیمه رسمی استفاده می شود که می توان از ما جلو بسته یا جلو باز آن استفاده کرد در میهمانی های دوستانه و نیمه رسمی نیز می‌توانید از کفش های بلند بندی استفاده کنید.

جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدجدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023 جدیدترین کفش مجلسی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات