مدل کتونی ونس 2023 | کتونی ونس جدید دخترانه 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کتونی ونس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کتونی ونس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

کتونی ونس را می توان با جوراب یا بدون جوراب پوشید. در صورتی که می خواهید جوراب از داخل کفش نمایان نباشد می توانید کتونی ساقدار با جوراب های تا مچ پا و برای کتونی ها ساق کوتاه از جوراب ها کالجی یا کفی استفاده کنید. این حرکت سبب راحتی بیشتر پا شده و بوی بد آن را در مقایسه با زمانی که جوراب نپوشید کاهش می دهد.

جدیدترین مدل کتونی ونس 2023

جدیدترین مدل کتونی ونس ۲۰۲۳

ویژگی های پیشرفته که در طراحی و تولید کتونی ونس بکار رفته آن ها در زندگی روزمره مفید کرده است. به طور مثال این کفش دارای یک آستر خاص در قسمت بالایی کفش است تا رطوبت را از پا دور کند تا فرد در راه رفتن احساس راحتی داشته باشد. به اضافه اینکه توسعه ارگونومیک سبب نوآوری ویژه ای در قاب کفش برای حفاظت از پاشنه پا با یک کف میانی بسیار انعطاف پذیر طراحی شده است که به مرکز پا اجازه می دهد انعطاف پذیر باشد و با تغییر موقعیت و فشارها سازگار باشد.
متریال سفت و سختی که در تولید کتونی ونس استفاده شده است به طور مثال در نوک پنجه تقویت شده و چرم و جیر با طراحی خاص که دوام کفش را به میزان قابل توجی بالا می برد و کفش را در برابر سایش مقاوم می کند. محافظ ها توری و حلقه ها به جلوگیری از آسیب دیدن بندها کمک می کند.

جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023 جدیدترین مدل کتونی ونس 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات