کفش مجلسی لاکچری 2023 | جدیدترین کفش مجلسی زنانه ۱۴۰۲

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کفش مجلسی لاکچری ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کفش مجلسی لاکچری را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

در فصل تابستان می‌توانید از صندل مجلسی که مختص این فصل هستند استفاده کنید و یا در فصل زمستان باید به سراغ کفش‌های تخت بروید. زیرا در این فصل احتمال یخ‌زدگی زمین وجود دارد. به همین علت شما با پوشیدن کفش‌های پاشنه پهن می‌توانید تعادل خود را حفظ کنید و در یخبندان سر نخورید.

جدیدترین کفش مجلسی لاکچری ۲۰۲۳

هر چه سطح مقطع پاشنه شما بزرگتر باشد کنترل بیشتری دارید و می‌توانید راحت‌تر قدم بردارید. همچنین برای قدم زدن بر روی سنگفرش‌های ناهموار، باید به سراغ کفش‌های پاشنه پهن بروید زیرا با این کفش‌ها ثبات بیشتری پیدا می‌کنید. بنابراین اگر قصد حضور در مهمانی که در یک باغ برگزار می‌شود را دارید بهتر است که به سراغ کفش‌های پاشنه پهن بروید و فکر پوشیدن کفش‌های پاشنه باریک را از سر خود بیرون کنید.
جنس کفی در کفش‌های پاشنه بلند بسیار مهم می‌باشد، زیرا کنترل این کفش‌ها راحت‌تر از کفش‌های پاشنه تخت است. بنابراین کفی کفش‌های پاشنه بلند باید منعطف‌تر از دیگر کفش‌ها باشد. هنگامی که کفی کفش انعطاف دارد به شما این امکان را می‌دهد که بر روی سطوح ناصاف به راحتی قدم بردارید و تعادل خود را از دست ندهید. همچنین این کفی‌ها سرعت قدم زدن شما را بیشتر می‌کنند.
بهتر است کفش‌های پاشنه بلند را در سایزهای متوسط خریداری کنید؛ به گونه‌ای که پاشنه آن‌ها کمتر از ۷ سانتی متر باشد. در واقع کفش‌هایی با پاشنه بیش از ۷ سانتر فشار زیادی به کمر شما وارد خواهند کرد و در بلند مدت شما را با مشکلات زیادی مواجه می‌کنند. همچنین، قوس بیش از حد کفش نیز می‌تواند استخوان پای شما را به مرور بد فرم کند.

 

جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023 جدیدترین کفش مجلسی لاکچری 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات