فال پی ام سی pmc این هفته 16 تا 22 بهمن 1400

0

فال هفته پی ام سی فال هفتگی pmc این هفته شنبه ۱۶ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ این هفته در این مطلب

فال پی ام سی pmc

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

در رابطه با دوستی که دائم شما را ناراحت می کند شیوه خود را تغییر دهید، بهترین کار این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می کنید تسلیم بازی های کودکانه او نشوید و انرژی و وقتتان را بیهوده تلف نکنید، شما در حال حاضر کارهای بسیار مهم‌تری دارید.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

ار نظر اقتصادی شاید برخی از انتخاب های اخیرتان چندان مناسب نبوده اند اما راه تازه ای که پیش گرفته اید موفقیت آمیز خواهد بود، ثابت قدم باشید و تلاش روزافزون کنید تا به مقصد برسید. سعی کنید در این دوره تا می توانید بیشتر با دیگران همکاری کنید.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

یک اوقات تلخی را دائم در ذهنتان مرور نکنید، چاره اش این است که بروید و با طرف مقابلتان صحبت کنید. به او اجازه حرف زدن بدهید تا حال خودتان بهتر شود. جواب نامه یا تلفنی را فراموش کرده اید که بدهید، فورا آن را جواب دهید تا مجبور به عذرخواهی نشوید.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

در مورد مسئله پیش آمده از توقعتان کم کنید تا ببینید کارها درست پیش می روند، بیش از این نه به خودتان فشار بیاورید و نه به دیگران. به جای دائم بحث کردن به دیگران گوش کنید و حق بدهید. مدتی طولانی‌ست که منتظر شنیدن خبری مهم در زندگی تان هستید.

فال هفتگی pmc متولدین مرداد

انجام کاری برایتان شده عذاب الیم، فعلا چاره ای ندارید. به جای دائم غر زدن و عصبانیت راهی پیدا کنید تا با این وضع کنار بیایید. اگرچه دوست دارید که زندگی تان صرفا تحت کنترل شما باشد ولی فعلا در دوره ای هستید که احتیاج به تواضع بیشتر و پیروی دارید.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

قصد دیگران از راهنمایی و اظهار عقیده در مورد زندگی خصوصی شما صرفا در نتیجه علاقه آنها نسبت به شما است. شما به دلایلی از شخصی که از صمیم قلب دوست دارید دور شده اید. خودتان را دست کم نگیرید. آسیبی که تاکنون از جانب یک به ظاهر دوست اما دشمن دیده اید کافی است.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

یک حرف را صد بار نباید تکرار کرد. همین امروز رها کنید. خبر سلامتی شخصی بسیار خوشحال تان خواهد کرد. از یک پیشنهاد سفر استقبال کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به تمدد اعصاب دارید. سعی کنید با هوشیاری دوست را از دشمن تشخیص دهید.

فال پی ام سی متولدین آبان

از رفتار شخصی خوشتان نیامده، او را قضاوت نکنید. برای هر کسی ممکن است موقعیتی پیش بیاید که دست به کارهای عجیب یا نادرستی بزند، حتی خود شما. به جای قضاوت به او کمک کنید. شنیدن یک خبر به دلتان نور امید می اندازد. صبور باشید.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

بار دیگر آرامش خود را به دست آورده و می توانید قضاوت صحیح نموده و در تصمیم گیری هایتان از قلب و منطق یکسان استفاده کنید. همین امر باعث می شود که بتوانید در رابطه عاطفی تان روزهای شادتری را تجربه کنید. دوستی که بیمار است و نگرانش هستید، کسالتش برطرف می شود.

فال pmc این هفته متولدین دی ماه

یک میهمان عزیز خواهید داشت. برای آمدن این مهمان بسیار تدارک خواهید دید. به افراد خانواده بخصوص خانواده خودتان، اجازه دخالت بیش از حد در زندگی خصوصی تان را ندهید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است به سفری کوتاه خواهید رفت. احتیاط کنید.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

هر حرفی را به خودتان نگیرید تا این همه با خودتان درگیر نباشید. برای خودتان وقت بگذارید و به پیاده روی بروید. مشغول انجام یک کار هنری بشوید. کتاب بخوانید یا گوش کنید. خودتان باشید و و از آنچه که هستید راضی و خوشحال باشید. خبرهای خوشی دریافت خواهید نمود.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

برای ساختن چیزی باید انگیزه داشته باشید و آستین خود را بالا بزنید. می توانید با همکاران تبادل نظر نموده و کارها را زودتر به پایان برسانید. اگر فرصت می کنید به کارهایی بپردازید که ارتباط مستقیم با بچه ها و تعلیم و تربیت آنها دارد.

همچنین صفحه فال پی ام سی به صورت ثابت با آدرس khabarina.com/pmc-horoscope در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. با رفتن به این صفحه تازه ترین محتوای مربوط به فال هفتگی پی ام سی را مشاهده خواهید کرد.

نظرات