مدل های جدید و خاص کارت عروسی 1401 – 2022

0

این پست مخصوص زوج های عاشقی هست که در شرف ازدواج برگزاری مراسم عروسی خود هستند. شاید در هیاهوی این روزهای شما برای فراهم ساختن مقدمات عروسی ، دنبال کارت عروسی رفتن و پیدا کردن و انتخاب طرح های زیبا در بازار کار کمی سختی باشد، از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کارت عروسی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی برای انتخاب کارت عروسی تان به شما دهند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

کارت عروسی

بعد از انجام مقدمات لازم برای برگزاری جشن عروسی، اکنون نوبت به انتخاب کارت عروسی و متنی زیبا برای دعوت از مهمانان فرا رسیده است. انتخاب کلمات و متن مناسب برای نوشتن کارت از اهمیت بسیاری برخوردار است و شاید تا حدودی دشوار به نظر برسد. حتی نکات جزئی مانند پشت‌نویسی کـارت عروسـی و نحوه خطاب کردن مهمان‌ها نیز اصولی دارد که رعایت کردن آنها لازم و ضروری است.

مدل کـارت عروسـی با طرح هندی

مدل کارت عروسی با طرح هندی

کارت عروسی

سبک نوشتن متن دعوت کـارت عروسی، بستگی به سلیقه و خلاقیت خودتان دارد. برخی از زوجین سبک سنتی و کلاسیک را انتخاب می‌کنند. اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند کـارت عروسی‌شان متفاوت و فانتزی‌تر باشد، بنابراین در نوشتن متن دعوت کـارت عروسی از چاشنی خلاقیت استفاده می‌کنند. در هر دو حالت، چند نکته اساسی و پایه برای نوشتن متن دعوت کـارت عروسی وجود دارد که رعایت آنها ضروری است و تحت هر شرایطی نباید این اصول نادیده گرفته شوند.

کارت عروسی

طرح کلاسیک و شیک برای کـارت عروسی

کارت عروسی

صرف‌نظر از کلاسیک یا فانتزی بودن، مواردی وجود دارند که باید در نوشتن یا نگارش متن دعوت از مهمان‌ها در همه کارت‌های عروسی در نظر گرفته شوند.

این موارد شامل:

  • متنی زیبا در خصوص مقدس بودن پیوند زناشویی
  • متن دعوتی محترمانه برای درخواست از مهمانان جهت حضور در مراسم
  • اسم عروس و داماد
  • تاریخ برگزاری مراسم عروسی
  • زمان شروع و پایان مراسم عروسی
  • آدرس و مکان برگزاری مراسم

کارت عروسی

 

کارت عروسی

مدل زیبای کـارت عروسی با طرح عروس و دامادی

کارت عروسی

بیشتر بخوانید : متن زیبا برای کارت عروسی

کارت عروسی

 

کارت عروسی

 

کارت عروسی

 

کارت عروسی

 

کارت عروسی

مدل جدید کارت عروسی

کارت عروسی

 

کارت عروسی

نظرات