بازیگر نقش سیروس در برنامه مهمونی کیست بیوگرفی و عکس

0

بازیگر نقش سیروس در برنامه مهمونی کیست +بیوگرفی و عکس

سهیل رهبر زارع بازیگر نقش سیروس در برنامه مهمونی میباشد در او در این برنامه نقش سیروس را بر عهده دارد و به عنوان صداپیشه نیز حضور دارد.

بازیگر نقش سیروس در برنامه مهمونی کیست بیوگرفی و عکس

بازیگر نقش سیروس در برنامه مهمونی کیست

سهیل رهبر زارع در زمینه صداپیشگی و بازیگری تئاتر فعالیت داشته و در برنامه مهمونی بازی کرده است که اولین تجربه حرفه او به شمار می آید.

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌ گری ایرج طهماسب است که از نوروز ۱۴۰۱ در رسانه‌ی شبکه‌ی خانگی نماوا پخش می‌ شود. در این مجموعه از شخصیت‌ های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده‌ است.

بازیگر نقش سیروس در برنامه مهمونی

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

خلاصه داستان

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق‌های جذابی را رقم می‌زنند. در بیست و نهمین قسمت از این برنامه، ایرج طهماسب و عروسک‌ها میزبان بهرام شاه محمدلو هستند…

نظرات