بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +فیلم

0

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +فیلم

سید ابوالقاسم احمدی کیست

سید ابوالقاسم احمدی ۴۲ ساله اهل اهواز بوده اما ساکن شاهین شهر اصفهان است وی مرگ را تجربه کرده است که در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره اتفاقاتی که برایش رخ داده بود صحبت کرد.

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +فیلم

سید ابوالقاسم احمدی ۳ فرزند پسر دارد و در یک شرکت مواد غذایی فعالیت میکند.

او مرگ را تجربه کرده است و درباره اتفاقاتی که بعد از مرگ برایش رخ داده صحبت میکند صحبت های او بسیار دلهره آور است و هرکسی را منقلب میکند آقای احمدی تجربه بسیاری عجیبی در دوران کما بودنش داشته است و به همین دلیل هنوز هم با اضطراب درباره خاطرتش میگوید.

سید ابوالقاسم احمدی به شکل وحشتناکی تصادف کرده بود که به کما رفت اما خداوند به او فرصت دوباره ای داد.

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +فیلم

فیلم صحبت های سید ابوالقاسم احمدی

وی در این قسمت شرح تجربه مرگ موقت را به بینندگان توضیح می دهد. در ادامه می توانید صحبت های ایشان را تماشا نمایید.

زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های تلویزیونی با موضوع معنوی بوده و افرادی که در کما بوده اند را دعوت کرده و درباره خاطرتی که از دوران کما بودنشان دارند صحبت میکنند.

این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان پخش میشود که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است فصل اول این برنامه سال گذشته پخش شد و به دلیل استقبال مجددا در سال ۱۴۰۲ بر روی انتن رفت.

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

مجری فصل۴ زندگی پس‌از زندگی کیست؟

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

نظرات