بازیگر نقش نرگس در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش نرگس در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در سریال چار دیواری

مرجان شکوفکی بازیگر نقش نرگس در سریال چار دیواری میباشد او متولد ۸ بهمن سال ۱۳۶۹ در شاهرود میباشد مرجان شکوفکی بازیگر ایرانی است که این روزها علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

بازیگر نقش نرگس در سریال چاردیواری

آغاز فعالیت بازیگری مرجان شکوفکی

مرجان شکوفکی نخستین بار کار بازیگری را از کودکی و از سن ۹ سالگی آغاز کرد و اولین بار بر صحنه تئاتر دیده شد و اولین کار سینمایی اش را با فیلم (چند میگیری گریه کنی) ساخته شاهد احمدلو در سال ۸۴ شروع کرد.

سپس در چند فیلم سینمایی:همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی، پوپک و مش ماشالله به کارگردانی فرزاد موتمن و یک قدم تا خدا به کارگردانی علی عطشانی حضور یافت.

بازیگر نقش نرگس در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس

سالهای فعالیت

شکوفکی از کودکی و از ۹ سالگی وارد بازیگری شد و اولین بار بر صحنه تئاتر دیده شد. او شروع فعالیتش به عنوان اولین کار سینمایی اش با فیلم “چند می گیری گریه کنی؟!” به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۸۴ بود.

بازی در سریال آوای باران

شناخته ترین نقش او در سریال “آوای باران” در سال ۹۲ بود. او در این سریال با نقش “نرگس” به عنوان زن داداش “مرضیه” ظاهر شد. “آوای باران” روایتگر زندگی مردی به نام “طاها ریاحی” است که تاجر داروست و با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش “باران” رقم می‌خورد. او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که “نادر” و “زیور”، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه های تکدی‌گری سر درآورده است.

بازیگر نقش نرگس در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

مرجان شکوفکی در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مرجان شکوفکی در این سال، بازیگری در سریال نون وریحون به کارگردانی فرزاد مؤتمن و بهرنگ توفیقی محسوب می‌شود.

بازیگر نقش نرگس در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مرجان شکوفکی بازی در سریال نون وریحون بوده است. مرجان شکوفکی سال ۱۳۸۹ سریال نون وریحون نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرزاد مؤتمن همکاری داشته است. مرجان شکوفکی توانست با بازی در سریال نون وریحون تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر برزو ارجمند، علی قربان‌زاده، امیرحسین رستمی و رضا داوودنژاد بر تجارب او افزود.

نظرات