ماجرای اسپرم فریز شده مهراد جم و بچه دوم دنیا جهانبخت + عکس

0

مهراد جم، دنیا جهانبخت و فرزند مشترکشان آرتام

خبرینا | اگر اهل شبکه های اجتماعی باشید حتما تا کنون داستان و ماجرای دنیا جهانبخت و مهراد جم خواننده پاپ را شنیده اید. ماجرایی که بعد از حواشی بسیار زیاد با بازگشت مهراد جم به ایران و دنیا آمدن فرزند مشترکش با دنیا جهانبخت به پایان رسیده بود اما به نظر می رسد این ماجرا حالا حالاها ادامه دارد!

اسپرم فریز شده مهراد جم و فرزند دوم دنیا جهانبخت

به تازگی دنیا جهانبخت که این روزها خیلی سرش با پسرش “آرتام” گرم است با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده با اسپرم فریز شده مهراد جم قرار است در انیستیتویی در لندن فرزند دومش را به دنیا بیاورد!

متن کامل حرفهای دنیا جهانبخت:

اسپرم فریز شده ی مهراد (جم) رو دارم در یک انیستیتو در لندن با امضای رضایت خودش، منتظر نی نی دوم باشید!

هنوز مشخص نیست که ادعای دنیا جهانبخت تا چه حد صحت داشته باشد و از واکنش مهراد جم که سرگرم کارهای هنری اش در ایران است خبری در دست نیست.

انجماد یا فریز اسپرم چیست؟

انجماد یا فریز اسپرم روشی است که به مردانی که در معرض بیماری هایی مثل سرطان، بیماری های کلیوی، وازکتومی هستند یا شغل هایی دارند که به علت گرما یا اشعه تاثیر مخربی روی کیفیت و کمیت اسپرم دارد، کمک می کند تا قدرت باروری شان به مروز زمان کاهش پیدا نکند و حفظ شود.

مهراد جم و دنیا جهانبخت و ماجرای فرزند مشترک

مهراد چند روز پیش دنیا جهانبخت همسر قانونی خود که باردار بود را در لندن ترک و به ایران برگشت و ویدیویی از خود در پل طبیعت تهران منتشر کرد تا ثابت کند که به ایران آمده است. مهراد جم که مدتی پیش به ترکیه و سپس به لندن رفت تا با دنیا جهانبخت شاخ مشهور اینستاگرامی ازدواج کند،دنیا جهانبخت را ترک و به ایران بازگشت.

مهراد جم و دنیا جهانبخت

حالا محصول رابطه آنها یک بچه است که مهراد می گوید مال من نیست. البته دنیا جهانبخت می گوید که آزمایش های دی ان ای این بچه را دارد که پدر او مهراد است.

نظرات