رامین دلاوری صاحب کلاهبردار شبکه ایران بی مرز دستگیر شد؟ + عکس

65

رامین دلاوری دستگیر شد؟

رامین دلاوری و شبکه مهاجرتی کلاهبردار!

خبرینا | خیلی ها شاید شبکه ماهواره ای به نام ایران بی مرز IBM که سالیان سال است با مجری گری رامین دلاوری موسس شبکه با وعده های دروغین و نشدنی برنامه های مهاجرتی افراد از ایران و حتی افغانستان در حال فعالیت است را بشناسند یا نام او را شنیده باشند.

با یک جستجوی ساده نام این شخص در گوگل با انواع و اقسام مطالب درباره کلاهبرداری رامین دلاوری از مردم ایران و حتی افغانستان مواجه می شوید.

رامین دلاوری در شبکه ماهواری ایران بی مرز

اما عده بسیار زیادی از هموطنان که در تب و تاب رفتن به آن سوی آب ها بودند بازهم به رامین دلاوری که تقریبا دستش برای خیلی ها رو شده روی می آوردند و با سپردن مبالغ هرچند کم به این شخص نه تنها از شهر خود خارج نمی شدند بلکه پول خود را نیز از دست می دادند، اما به نظر می رسد رامین دلاوری دستگیر شده است!

دستگیری رامین دلاوری مجری شبکه ایران بی مرز

روز گذشته خبری در سایت های خبری از قول رئیس پلیس بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دستگیری کلاهبردار موسسه مهاجرتی منتشر شد. در این خبر به نقل از رئیس پلیس اینترپل ناجا آمده: فردی که با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای اقدام به تبلیغات دروغین مهاجرت می‌کرد در خارج از کشور بازداشت و به کشور استرداد شد.

عکس: رامین دلاوری در شبکه IBM – همراه با شماره های تماس رایگان از ایران!

هنوز نام یا عکس فرد دستگیر شده منتشر نشده اما با توجه به ویدیو و صحبت های منتشر شده از مصاحبه رییس پلیس بین الملل، به نظر می رسد شخصی که دستگیر شده کسی نیست جز رامین دلاوری مجری و موسس شبکه ماهواره ای ایران بی مرز IBM !

۲۵۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری!

به گزارش وبسایت فارس نیوز، با شکایت ۲۳۰ نفر از این موسسه، مشخص شد که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از این افراد صورت گرفته است.

رامین دلاوری کیست؟

رامین دلاوری متولد ١٣۵٩ در شهر کرمانشاه است، او تا سن ٩ سالگی در مدرسه گلشیری سنندج تحصیل کرد و سپس با خانواده در نوجوانی عازم هامبورگ آلمان شد. خانواده وی بعد از گذشت ۴ سال زندگی در آلمان مجبور به ترک این کشور شده و راهی دهکده کوچک واترلو انگلستان شدند.

عکس رامین دلاوری Ramin Delavari

پدر و مادر رامین دلاوری در سال ١٣٩۴ به کرمانشاه بازگشتند و در حال حاضر در آپارتمانی مجلل در شمال کرمانشاه مشغول زندگی هستند. رامین دلاوری دو ازدواج ناموفق داشته که حاصل ازدواج دومش یک فرزند چهار ساله به نام ملیسا است.

شروع فعالیت مهاجرتی و راه اندازی شبکه ایران بی مرز

سال ١٣٨۶ آغاز فعالیت رامین دلاوری به عنوان مشاور مهاجرت به آمریکا بود، او بعد از مدتی فعالیت در تلویزیون شهرام همایون با
نام (کانال یک) ،شروع به جذب مشتری و ارائه خدمات مهاجرتی کرد.

بعد از آن و اوایل دهه نود با راه اندازی شبکه ایران بی مرز یا ibm بر روی ماهواره هاتبرد اقدام به ایجاد یک شبکه تخصصی مهاجرت کرد. او که خودش به عنوان مجری در این شبکه فعالیت داشت علاوه بر مهاجرت به آمریکا و استرالیا، کشورهای کانادا و اروپا را نیز وارد لیست مهاجرت خود کرده بود!

جالب است بدانید که این شبکه و دست اندرکارانش انقدر پیشرفت کرده بودند که حتی چند خط ثابت و همراه اول به همراه تماس رایگان از ایران به آمریکا در دسترس بینندگان قرار داده بودند!

کلاهبرداری از هزاران نفر!

به گزارش یک سایت خبری، شاید جالب باشد بدانید او تا حالا هزاران نفر را فریب داده او هر روز در طول برنامه تلویزیونی صدها تماس را از ایران و افغانستان و سایر کشورها دریافت نموده و ملت ساده و بی تجربه را تشویق می کند که برای مهاجرت پول بدهند.

کلاهبرداری رامین دلاوری از مردم افغانستان

کلاهبرداری و شیادی رامین دلاوری علاوه بر ایرانی ها به سر افغانستانی ها نیز آمده است، روزنامه هشت صبح کابل اینگونه می نویسد: بررسی‌های روزنامه ۸ صبح نشان می‌دهد که رامین دلاوری یکی از شهروندان ایرانی ساکن در امریکا، زیر نام مهاجرت به کشورهای اروپایی، امریکا، آسترالیا و کانادا، از شهروندان افغانستان کلاه‌برداری می‌کند. او هم‌چنان ادعا دارد که پاسپورت افغانستان را با ۵۰۰ دلار امریکایی برای افرادی که پاسپورت ندارند، فراهم می‌کند.

معلوماتی که در اختیار روزنامه ۸صبح قرار گرفته، نشان می‌دهد که ده‌ها شهروند ایرانی از این فرد به اتهام کلاه‌برداری و فریب‌کاری شکایت کرده‌اند و شمار زیادی از افرادی که با وعده مهاجرت از سوی این فرد به ترکیه و کشورهای اروپای شرقی رفته‌اند، چندین ماه بی‌سرنوشت مانده و در شرایط بسیار اسف‌ناک زنده‌گی می‌کنند.

عکس از رامین دلاوری در شبکه IBM

معلوماتی که در اختیار روزنامه ۸صبح قرار گرفته، نشان می‌دهد این مرد از سال‌ها به این‌سو سرگرم کلاه‌برداری و فریب‌کاری زیر نام مهاجرت است و ده‌ها شهروند ایرانی از او به اتهام کلاه‌برداری و فریب‌کاری به نام مهاجرت، در دادگاه‌های شهر تهران شکایت کرده‌اند.

روش فریب و شیادی رامین دلاوری

سایت ۸صبح در ادامه می گوید : روش فریب‌کاری این مرد به‌گونه‌ای است که با پیشنهاد مبلغ‌های نسبتا کم در مقایسه با شرکت‌های معتبر و قانونی مهاجرتی، افراد کم‌ بضاعت را طعمه خود می‌کند و پول‌هایشان را به جیب می‌زند؛ افرادی که با فروش تمام دار و ندار زندگیشان، تلاش می‌کنند پول مهاجرت و سفر به کشورهای خارجی را فراهم کنند.

روش دریافت پول از کسانی که قصد مهاجرت دارند، نیز جالب است. او در آغاز کار تمام مبلغ ۳۵۰۰ دلار را تقاضا نمی‌کند، بلکه از افراد می‌خواهد که برای طی مراحل اسناد و صدور ویزا، حدود ۲۰ درصد پول را پرداخت کنند و پس از پایان کار، پول باقی‌مانده را بپردازند.

رامین دلاوری در شبکه ایرانی بی مرز با وعده های دروغین – شب تصمیم بگیر و صبح تشریف! ببر فرودگاه پاسپورت در جیب به …

بررسی‌های روزنامه ۸صبح نشان می‌دهد با آن‌که خود رامین دلاوری ساکن امریکا است، اما متقاضیان مهاجرت پول خود را باید به چند حساب بانکی در «بانک ملت» ایران پرداخت کنند. مالک حسابی که پول به آن واریز می‌شود، یک زن ایرانی است که گفته می‌شود با شبکه کلاه‌برداری مهاجرتی ایران بی مرز همدست است.

امیدواریم که با دستگیری رامین دلاوری و تعطیلی شبکه ماهواره ای کلاهبردار ایران بی مرز، از متضرر شدن بیشتر افراد چه در ایران و چه در کشورهای دیگر جلوگیری شود.

65 دیدگاه در “رامین دلاوری صاحب کلاهبردار شبکه ایران بی مرز دستگیر شد؟ + عکس

  1. ضیایی گفت:
    ۱۸
    ۱۰

    برای شکایت از دلاوری کجا باید اقدام کنم؟

    1. خبرینا گفت:
      ۱۰
      ۴

      با سلام
      از مراجع قضایی باید پیگیری کنید

    2. ناشناس گفت:
      ۵
      ۲

      چقدر از شما گرفته؟

  2. ناشناس گفت:
    ۲
    ۶

    واقعا دستگیر شده؟؟؟؟

  3. علیرضا گفت:
    ۱۲
    ۳

    من سال ۹۶مبلغ یازده میلیون ازم کلاه برداری کرده ازطریق صرافیای تهران
    ایاقابل پیگیری هست
    اصلا جهت زندگیم عوض شد خدا لعنتش کنه

  4. کریم گفت:
    ۱۰
    ۳

    ملت به این شیاد کلاهبردار حرفه ای پول ندهید

  5. ناشناس گفت:
    ۲۴

    این که همین الان تسبیح بدست داره بطور زنده برنامه اجرا میکنه کجا دست گیر شده ؟؟؟؟؟؟!!!!!!

  6. محسن گفت:
    ۱۸
    ۲

    کجا دستگیر شده همین الان دارم برنامه زنده اش رو میبینم…

  7. ناشناس گفت:
    ۱۹
    ۴

    خواهشا به این مرد اعتماد نکنید این مرد کلاهبرداره من ۱۰۰ تومان ریختم اوایل دروغ گفت بعد از ۲ ماه منو بلاک کرد و من با شکایت و دادگاه پاسگاه پولم ازش گرفتم لطفا حرفاشو باور نکنید بهش اعتماد نکنید ابن مرد شیاد و دروغگو هست

  8. رحیم گفت:
    ۱۴
    ۲

    به این رامین دلاوری بی پدرو مادر و بی ناموس وبی شرف ودزد،اصلا اعتماد نکنید! کمی دقت کنید می فهمید ،دروغ میگه! مگه مهاجرت به این سادگی هاست؟گول نخورید!به فکر شکایت هم نباشید،چون کار بسیار سخت و پر هزینه ای هستش

  9. ناشناس گفت:
    ۱۰
    ۴۲

    سلام من که پسر عموم رفته الان جرمنی هستش

  10. رضا گفت:
    ۴
    ۴

    دروغ گویی بیش نیس

  11. محمدرضا گفت:
    ۱۱

    این رامین دلاوری الان که داره برنامه اجرامیکنه

  12. ناشناس گفت:
    ۷

    خدابزنش مال ما راهم درافغانستان ۳۶۰۰دلار کلاهبرداری کرده خورد بعد از چند ما شماره رابه یک خانم داد حالا هردوشون مسدود کرد شماره حساب هایی که پول ریختم و شماره خانمی که در ایران هست دارم با دلاوری هم دست هست خدا بزنه این جور پدرومادرش که همچین پسر کلاهبرداری تو این دنیا آورده

  13. نوروز نوری گفت:
    ۵

    خدابزنش مال ما راهم درافغانستان ۳۶۰۰دلار کلاهبرداری کرده خورد بعد از چند ما شماره رابه یک خانم داد حالا هردوشون مسدود کرد شماره حساب هایی که پول ریختم و شماره خانمی که در ایران هست دارم با دلاوری هم دست هست خدا بزنه این جور پدرومادرش که همچین پسر کلاهبرداری تو این دنیا آورده

  14. علیرضا سنایی گفت:
    ۵

    ازمنم سال ۹۶حدود۱۱میلیون کلاه برداری کرد
    طلا مثقالبی ۵۰۰ هزارتومن بود
    امیدوارم دستگیر شه
    حقمونا بگیریم
    جهت زندگیه ادما کلا باچرندیات این عوضی
    دگرگون شده وهدفهامجهول میشه
    ایا پلیس فتا کاری کرده دربه دام انداختنش
    ؟؟؟؟؟

  15. ناشناس گفت:
    ۸
    ۱

    اره این یک بی ناموسه دختر خاله من بیجاره کرد خانه رو فروخت پول فرستاد کفت برید فرودکاه امام خمینی یکی میاد دنبالتون رسیدن فرودکاه دیکه تلفن جواب نداد

  16. ایوب گفت:
    ۱۶
    ۱

    با سلام
    من الکی بهش پیام دادم و گفتم افغانی هستم
    و میخوام برم المان سریع برام یک عکس پاسپورت فرستاد که برو صرافی به حساب این آقای هندی توی دبی پول واریز کن
    الکی گفتم چشم
    بعدش دوباره پیام داد چی شد واریز کردی یا نه
    گفتم صراف گفت چرا به حساب خود دلاوری پرداخت نمیکنی
    اگه پول بریزی به حساب این هندی دیگه دستت جای بند نیست ها
    سریع بلاکم کرد
    هم وطنان این یارو واقعا کلاهبرداره
    حتی از نحوه ای نشستن و حرف زدنش معلومه

  17. ناشناس گفت:
    ۴
    ۱

    سلام خب چجوری دستگیرشده همین امروز لرنامه داره

  18. قاسم گفت:
    ۴
    ۷

    سلام کسی تاحالا بارامین دلاوری مهاجرت کرده

  19. ناشناس گفت:
    ۶
    ۲

    هیچ کس با این شخص نه مهاجرت کرده نه جایی رفته

  20. ناشناس گفت:
    ۶

    هیچ کسی با رامین دلاوری تا سرکوچه هم نرفتن من در عجب اون احمقا هستم که چرا بهش اعتماد می‌کند!!!

  21. اکبر گفت:
    ۵

    سلام دوستان عزیز بخدا این مردک … خیلی راحت از مردم کلاهبرداری می‌کنه از من هم پول گرفت و هیچ کاری انجام نداد داستانش خیلی طولانی هست و از حوصله شما خارج که بخوام تعریف کنم واقعا اگه پ ولتون زیادی کرده بدین به این پدر سوخته از خدا بی خبر و یه آب هم براتون میکنه روش
    عزیزان افغانی هم کاملا هوشیار باشند و به همه همشهریان خودتون از هر طریقی که شده حتی از طریق فضای مجازی آگاه سازی بکنید تا بقیه هم فریب این شیاد رو نخورند

  22. افشین گفت:
    ۱۲
    ۱

    تا ابله در جهان است مفلس درنمی ماند.
    آخه مشنگا مهاجرت به کانادا و گرین کارت آمریکا با ۱۱ میلیون؟؟؟
    خخخخخخخخخ

  23. ناشناس گفت:
    ۷

    سلام هموطنان گرامی که پولتان را رامین دلاوری بردو خورد اگر برایتان مقدور است سندی دال بر کلاهبرداری ویا شیادی این فرد در اینساگرام ویا هر رسانه ای که فکر می‌کنید هموطنان ما در آن اشتراک زیادی دارند پخش کنید تا انسانهای دیگری چه ایرانی چه خارجی گول این نامرد را نخورند شاید هم کسی باشد که رامین دلاوری او را به مقصد رسانده باشد او هم اگر مدرکی دارد رو کند تا جای هیچ شکی وجود نداشته باشد به امید روزی که دروغ وریا ونامردی از روی کره زمین محو گردد

  24. ناشناس گفت:
    ۱۱
    ۳

    سلام هموطنان گرامی در حال حاضر رامین دلاوری در تلویزیون در حال روانه کردن به آلمان میباشد با سیصد دلار وباویزای کار وکار آماده ودو وعده غذا اگر دروغ است چرا پلیس اینترپل هیچ کاری نمی‌کند او مدت ده سال است که مشغول این کار میباشد

  25. ناشناس گفت:
    ۲
    ۵

    من شماره حساب ازش گرفتم استعلام حساب اون شخص رو هم گرفتم بدون مشکله اگه این داستان واقعی نباشه میشه ازش نقد کرد چون طرفی که ما پول میریزیم داخل ایرانه بچه تهرانم هست یه خانمی هم هست مال شهر ری

  26. ناشناس گفت:
    ۲
    ۲

    راست میگن من خودم ۹ میلیون تومان ب یه حساب خانم زدم میگه که کار داخلی کشتی هست

  27. ناشناس گفت:
    ۱
    ۱

    سلام لطفا هر اطلاعاای دارید بفرستید ؟
    ایا واقعا چنین چیزی هست که کارای مهاجرت انجام میده،؟
    المانم میفرسته واقعا برای کار؟

  28. ناشناس گفت:
    ۶

    این بی شرفا میرن با حساب مردم ساده لوحی که سواد انچنانی هم ندارن کار میکنن دو روز دیگه میری شکایت میکنی اون خانم رو میارن میبینی یه مفلس بوده که کارت رو اجاره داده به این بی شرف ازش که نمیتونی پولی بگیری از حرف زدن این حرومزاده که مردم رو مسخره میکنه مشخصه چه حرومزاده ایه بهش اعتماد نکنید حرف زدن بلد نیس پفیوز

  29. ناشناس گفت:
    ۳
    ۱

    من میخوام اطلاعات رامین دلاوری هرکی که رفتع جرمنی من تاحالا نزدیک ده سال است که دارم پخشزنده میزاره آیا رامین دلاوری دروغگو هست یا راست گو

  30. ناشناس گفت:
    ۳
    ۵

    منم دو هفته پیش ۲۴ میلیون تومان ریختم تو حسابش آیا واقعا می فرسته یا دورغه

  31. شمس گفت:
    ۲
    ۱

    لطفا بگید که دزد هست یا نه

  32. مح گفت:
    ۲
    ۲

    منم دو هفته پیش ۲۴ میلیون تومان ریختم تو حسابش آیا واقعا می فرسته یا دورغه

  33. Hhhhhh گفت:
    ۲

    رفتنیها اگر زنده اند.پی ا م بدن…تا بقیه تکلیفشونه ب دونن …..

  34. ناشناس گفت:
    ۳
    ۱

    سلام دوستان بابام دوماه شده ب حساب رامین دلاوری ۸۰هزارافغانی ریخته بدازیک ماه گفت پولتونوخانم مریم سلامتی خورده شماره شونم بلاک کرده کجابایدشکایت کنیم ازاین آدم کثیف

  35. احسان گفت:
    ۳
    ۲

    سلام کسی هست که نتیجه گرفته باشه و از طریق این آقا تونسته باشه ویزای گرفته باشه؟

  36. انتقام گیرنده گفت:
    ۵
    ۱

    سلام دوستان یه چیزی رو بهتون بگم. تا ده سال پیش مهاجرت به بعضی از کشورای اروپایی و آمریکایی واقعا سخت بود و اطلاعات در مورد مهاجرت کم بود و مردم ایران چون دسترسی محدودی به اطلاعات داشتن مهاجرت به آمریکا و اروپا رو مثل رویا میدیدن. بنده هم مثل سایر مردم ساده گول این شیاد رو خوردم و ده میلیون تومان در سال ٩٢ به دلاوری پول دادم و یک سال منو معطل کرد و آسیب های زیادی دیدم بخاطر اینکه هم پولمو از دست دادم و هم زمان و انرژی و روحیه‌م رو. چند سال بعد خودم از طریق اینترنت روش های مهاجرت رو متوجه شدم و از طریق اکسپرس اینتری برای کانادا اقدام کردم و با پی آر یعنی اقامت دایم کانادا اومدم کانادا و اونجا به خودم قول دادم به محض اینکه پاسپورت کانادایی خودمو گرفتم برم کالیفرنیا و چون اسلحه توی آمریکا قوانین ساده تری نسبت به کانادا داره یه اسلحه تهییه کنم و نه تنها رامین دلاوری رو بلکه همسر و بچه ش رو نیز به درک واصل کنم. دلاوری از اون چیزی که فکر میکنید بدبخت تر و ضعیف تره. قول میدم به زودی توی اینترنت این تیتر رو میبینید “رامین دلاوری کشته شد”

  37. ناشناس گفت:
    ۱
    ۱

    ازمون ۹۰۰۰۰۰۰۰تومان کلاهبرداری کرده.لطفاراهنمایم کنید چکار باید کنم.

  38. ناشناس گفت:
    ۱

    رامین دلاوری یک شیاد کلاهبردار است که پول مردم ایران و افغانستان را بالا می‌کشد و بعد شمارش رو بلاک میکنه

  39. مرتضی گفت:
    ۱

    گول این شیاد رو نخورید

  40. ناشناس گفت:
    ۱

    از قدیم مثلی است که میگه : دو فرد همواره توسط آدمهای “دروغگو” فریب میخورند. ۱- آدمای زود باور نا آگاه ۲- آدمای طمع کار
    ،،، حال بستگی به شما داره که جزء کدوم گروه باشی….. ولی در کل لعنت بر دروغ گوی بزرگ کانال ماهوارهای IBM رامین نا دلاور که بر زندگی بسیاری از هم وطنانم صدمه زد.

  41. نورا گفت:
    ۲
    ۲

    این سال ۱۳۷۴ از پدر خدا بیامرزم یک میلیون دلار گرفته .تا الانم نداده . لطفا راهنمایی کنید . ما حونوادگی شاکی هستیم . مدیر سایت؛لطفا حالا که دستگیر گردین ، ولش نکنین. پود ما رم بگیر . نصفش مال خودت.. ممنون

  42. مهرام حسینی گفت:
    ۱

    به هر حال این رامین هم تو ایران و هم تو امریکا داداش داره.و در صدی از درامدش را به داداش هاش میده.

  43. ناشناس گفت:

    ای دل غافل

  44. ناشناس گفت:
    ۱

    مردم گول نخورید

  45. ناشناس گفت:

    هر. کی. که رامین سرش کلاه گزاشته حقشه واقعا حقشه تا شماها باشین الکی الکی اعتماد کنین

  46. مرتضی گفت:

    این بشر الان کجاست ؟ زندانه ؟ یا دوباره داره فعالیت میکنه ؟

  47. ناشناس گفت:
    ۱

    باورم نمیشع یکی ۲۰ ساال تمام به اسم مهاحرت ویزا و کار از هموطن های بدبخت خودش که تو فقرر و افسردگی و یاس و ناامیدی دست و پا میزنن کل خونه زتدگیشون رو میفروشن تا به رویای شیرین خارج آبها و آزادی و سعادت و ارامش و رفاه و پول و کار و کمک دولت و تحصیل دست پیدا کنن چنین ضربع های فراموش نشدنی بزنه کارشون بخودکشی و هزار مکافات اوارگی تو ترکیه و عمان و پاکستان بی پول گرسنه رها کنه! زن و بچه های کوچک افقانی هم که دیگرر بدتر!! موندم چطور هنوز اجازه پخش زنده میدهند و هنوز اینترپل شبکه رو نبسته!! ایکاش حداقل قانونی و واقعی مردم رو ببره اروپا و از اونجا وکیل بگیرن خودشون نه تو فرودگاه ویلون شن و بلوک !! ۳۹ سال پیش هم کلی قاچاقجی تو ترکیع همینجور کلاهبرداری میکردن فقط ۱۰٪ شانسی از فرودگاه با پاس جعلی رد میشدن بع المان شرقی و بعد غربی و چن جنگ شروع شده بود همه پناهنده قبول میشدن ولی الان ک قبول نمیکنن فقط سرمایع گذاری و خرید ملک حداقل ۵۰۰ هزار دلار میتونید اقامت اروپا بکیرید دوستان

  48. فرناز محمدی گفت:
    ۲

    باورم نمیشع یکی ۲۰ ساال تمام به اسم مهاحرت ویزا و کار از هموطن های بدبخت خودش که تو فقرر و افسردگی و یاس و ناامیدی دست و پا میزنن کل خونه زتدگیشون رو میفروشن تا به رویای شیرین خارج آبها و آزادی و سعادت و ارامش و رفاه و پول و کار و کمک دولت و تحصیل دست پیدا کنن چنین ضربع های فراموش نشدنی بزنه کارشون بخودکشی و هزار مکافات اوارگی تو ترکیه و عمان و پاکستان بی پول گرسنه رها کنه! زن و بچه های کوچک افقانی هم که دیگرر بدتر!! موندم چطور هنوز اجازه پخش زنده میدهند و هنوز اینترپل شبکه رو نبسته!! ایکاش حداقل قانونی و واقعی مردم رو ببره اروپا و از اونجا وکیل بگیرن خودشون نه تو فرودگاه ویلون شن و بلوک !! ۳۹ سال پیش هم کلی قاچاقجی تو ترکیع همینجور کلاهبرداری میکردن فقط ۱۰٪ شانسی از فرودگاه با پاس جعلی رد میشدن بع المان شرقی و بعد غربی و چن جنگ شروع شده بود همه پناهنده قبول میشدن ولی الان ک قبول نمیکنن فقط سرمایع گذاری و خرید ملک حداقل ۵۰۰ هزار دلار میتونید اقامت اروپا بکیرید دوستان

  49. علی گفت:

    چرا کسی اطلاعات شهصی این اقا را در امریکا انتشار نمیده. بهترین کار ریختن پول و‌ضبط کردن فیلمش و‌ایجاد مدارک‌معتبر است و بعد از اون شکایت در امریکا از این جانور

  50. جلال گفت:

    تنها راه مبارزه با این شیاد این است که خطوط تلفنیش را نابود کنید، چطور! هر روز ۲۴ ساعته پیامگیرش پر بشه، روی خط زمان برنامه زنده خطهاشو‌پر کنید و دولت ایران یا بفیه شبکه های تلویزیونی باید عکس و فیلم تین کلاهبردار را پخش کنند تا ملت گولش رو‌نخورند. کلیپ درست کنید و در اینستا پخش کنید و یک کار دیگه که بسیار تاثیر گذار است. یک شبکه ماهواره ای مثل خودش راه اندازی کنید و دقیق نام شبکه این اقا رو‌ کپی کنید ایشون هست ایران بی مرز شما بزار ایران با مرز، عکس و فیلمشو بزارید و‌م دم رو‌اگاه کنید

  51. غلام گفت:
    ۳
    ۰

    این مردحرومزاده دروغگویی بیش نیست اخه چرابه این عوضی اعتماد میکنید،این همه توایران هستن که میبرن آلمان چرا بارامین دلاوری که پول میخوره،چرامردم اینقدرساده لوح هستید.من خانوادم رفتم المان اماازراه درست وپولشونم کسی نخورد.رامین دلاوری حقه بازهست دروغ میگه

  52. فاطمه--عاقل-پسند گفت:
    ۱

    جحجخه

  53. فاطمه--عاقل-پسند گفت:
    ۴

    دلاوری-ادم-خویه-

  54. محمد گفت:
    ۱

    لطفا هر کسی توانسته با برنامه رامین دلاوری مهاجرت کنه یا سرش کلاه رفته اینجا با سند و مدرک اعلام کنه.
    و هر شب برنامه ایشان پخش میشه و کسی خواهان این نیست که پرونده های که موجب اخذ ویزا شده را ازش بخواد از تلویزیون پخش کنه یا کسی تماس بگیرد بخاطر گرفتن ویزای خود.

  55. ناشناس گفت:

    دوستان
    آیا درطی بیست سال کسی موفق به اثبات کلاه برداری این شخص آن هم در کشور های مثلی اروپا وآمریکا یاحتا ایران نشده است در طی این سالها اگر راست باشد شاید هزارها نفر مهاجرت کرده باشد آیا یک کسی پیدانشده که بگوید من بااین مرد محاجرت موفق داشتم؟

  56. سلطانی گفت:
    ۲

    دوستان
    آیا درطی بیست سال کسی موفق به اثبات کلاه برداری این شخص آن هم در کشور های مثلی اروپا وآمریکا یاحتا ایران نشده است در طی این سالها اگر راست باشد شاید هزارها نفر مهاجرت کرده باشد آیا یک کسی پیدانشده که بگوید من بااین مرد محاجرت موفق داشتم؟

  57. بیژن گفت:

    فکر نکنم آبی از این خوک پشمالو گرم بشه . من ک صد سال بش پول نمیدم

  58. محمدطاها گفت:

    سلام دوستان این بیناموس ۲سال پیش برنامی برای المان داشت من خدا زد خونم فروختم طلا پول دلار کردم به پول ایران میشد ۴میلیارد من در شهرستان زندگی میکردم به من گفته بیا تهران امدم گفت ویزان امد شده دلار رو بیار ادرسی که منبه تو میدم زنگ زد گفت یک پول بده دستش امد گوفت بریم سفارت رسیدم در سفارت گفت فردی که داخل سفارت است اسمش علی اس و فارسی صبحت مکنه بگو از طرف دلاوری امدم من اینجا مشکلی بیش اومد باید دم در خبرم کنید نه اون بیناوس اسمش علی بود نه اون بیناموس دلاوریو میشناخت پولم رفت رستورانم که مخواستم به اسم بهش خورد رفت بهدم بلاکم کرد زنگ زدم تا امسال با شماره جدید زنگ زدم بهش گوفتم چیسد خدا ازت نگزه پولم خوردی گفت پول به کسی دیگردادی اون خورد پولبه من ندادند گفتم تو مرفی کردی قطته کرد اون داداشی که گفته بود بریم شکایت کنیم من هم استم خانوادم نابود کرد شب خوابم نمیبره

  59. وحید گفت:

    سلام دوستان ، من و خانواده ام چهار سال پیش مبلغ ۴۵ هزار دلار رو با فروختن کل دار و ندارمون دو دستی تقدیم این غول بیابونی بی شرافت بی همه چیز کردیم غافل از اینکه این حروم لقمه شیاد و کلاش و دزدی بیش نیست ، لطفن لطفن اگر این کامنت را میخوانید آگاه شوید که به این کلاهبردار اعتماد نکنید.

  60. ناشناس گفت:
    ۱

    سلام دوستان عزیز خدا از شما راضی باشه منم میخواستم مهاجرت کنم به فرانسه اما الان پیام های دوستان راخواندم منصرف شدم من نمی‌دانستم این کلاهبرداربوده به شبکه که صحبت می کندمردم را امید وارمیکند

  61. مراد گفت:

    رامین دلاوری براستی که همون دجال هست

  62. ناشناس گفت:

    گولا بردر شید بیفادرحیرنیگند

نظرات