مدل کیف کراس بگ دخترانه زیبا 2023

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کراس بگ ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کراس بگ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

بعد از گذشت مدتی مردمان قدیم متوجه شدند که مدل‌هایی از کیف که ما این روزها آن را با نام کراس بادی می‌شناسیم به‌صورت همه‌جانبه‌ای کاربردی است. اگر این کیف‌ها را در سایز بزرگ‌تری بدوزند، برای ماهیگیران، چوب بران و نگهداری هر ابزار و وسایلی مناسب است. از طرف دیگر اگر آن‌ها را در سایز کوچک‌تری بدوزند برای حمل وسایل کوچک مثل سکه، چتر و وسایلی از این قبیل مناسب است. به همین دلیل از همان دوران به‌عنوان کیف‌هایی همه‌کاره در میان مردم شناخته می‌شدند.
کیف‌های کراس بادی با بندی بلند به صورتی روی شانه قرار می‌گیرد که روی بدن حالتی ضربدری ایجاد می‌کند. این کیف‌ها در مدل‌ها و سایزهای مختلفی دوخته می‌شوند. به همین دلیل به‌راحتی می‌توان کیف کراس بادی مناسب با هر استایلی را پیدا کرد.

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ ۲۰۲۳

تا به اینجا با یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کیف‌های کراس بادی که همان همه‌کاره بودن آن است آشنا شدید. در ادامه شما را با چند مزیت دیگر این کیف آشنا می‌کنیم. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از آن به شرح زیر است:
• امکان انتخاب کیف در سایزهای مختلف؛
• کیف‌های کراس بادی در جنس‌ها و کیفیت‌های مختلفی در بازار موجود هستند؛
• کیفی محبوب در میان سلبریتی‌ها و افراد مشهور؛
• کیف‌هایی که در عین زیبایی به نسبت مدل‌های مختلف هزینه خرید مقرون‌به‌صرفه تری دارند.

اولین جرقه ایده تغییر در کیف‌های کراس بادی در قرن هفدهم رقم خورد. در آن دوره دختران جوان با مهارت گلدوزی خود هنر خانه‌داری را به رخ می‌کشیدند. در همین دوره بود که اندکی تغییر در کیف‌های سکه‌ای قدیم ایجاد شد و به کیف‌های کراس بادی امروزی شبیه‌تر شدند. در قرن هجدهم این کیف‌ها به حدی تغییر کردند که به‌عنوان کیف‌های مچی از آن‌ها استفاده می‌شد و بیشتر از پارچه‌های نرم مثل ابریشم دوخته می‌شدند. البته این کیف‌ها بندی کوتاه داشتند.

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

جدیدترین کراس بگ 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات