آبروریزی شهره به خاطر بیرون آمدن بالاتنه در کنسرت لاس وگاس + عکس

13

خبرینا | به تازگی شهره خواننده لس آنجلسی کنسرتی در لاس وگاس آمریکا برگزار کرده که با منتشر شدن فیلم های این کنسرت باعث آبروریزی شهره شده است.

آبروریزی شهره صولتی در کنسرت لاس وگاس

فیلم های جنجالی از بیرون آمدن بالاتنه شهره

ماجرا از این قرار است که شهره صولتی هنگام اجرای کنسرت شهر لاس وگاس آمریکا که در روز جمعه ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ برگزار شد در لحظاتی هنگام اجرای آهنگ تو که نیستی لباسش باز می شود و تقریبا برای ۱ الی ۲ دقیقه بالاتنه سمت راستش بیرون از لباسش می افتد و اتفاقی عجیب و مثبت ۱۸ توسط این خواننده زن ایرانی رخ می دهد.

شهره ۶۲ ساله بعد از چند لحظه متوجه آبروریزی که کرده است می شود و به سرعت لباسش را درست می کند. اما این اتفاق که از چشم افراد گوشی به دست حاضر در کنسرت دور نماند و بلافاصله از صحنه جنجالی فیلمبرداری و سپس در فضای مجازی پخش شد.

با بررسی های انجام شده فیلم های لحظات جنجالی کنسرت شهره در لس آنجلس در شبکه های مجازی به طور گسترده پخش و منتشر شده است.

واکنش ها به فیلم های جنجالی برهنه شدن شهره در کنسرت

بعد از انتشار فیلم های جنجالی از نمایان شدن بالاتنه شهره در کنسرت، کاربران بسیاری به این ماجرای جنجالی واکنش نشان دادند. هنوز شهره صولتی به این اتفاق عجیب و جنجالی واکنشی نشان نداده است به نظر می رسد که در کنسرت آخر این ماه میلادی درباره اتفاقی که افتاد صحبت کند.

عکس هایی از فیلم دیگری که از لحظه جنجالی بیرون افتادن بدن شهره صولتی منتشر شده

کشیدن دامن شهره در کنسرت

این اولین بار نیست که چنین اتفاق عجیب و آبروبر در کنسرت شهره می افتد، در سال های گذشته نیز در یکی از کنسرتهای این خواننده آنور آبی فردی که نزدیک به شهره بود با دستانش دامن او را می کشد که فیلم های این اتفاق نیز جنجالی می شود.

مایلی سایرس هم کنسرت شهره را تکرار کرد!

اتفاقی که برای شهره در کنسرت افتاد روز گذشته برای مایلی سایرس Miley Cyrus خواننده آمریکایی نیز تکرار شد که می توانید از این لینک جزئیات و تصاویر آن را بخوانید» مایلی سایرس هم مثل کنسرت شهره لباسش باز شد !+ عکس

 

13 دیدگاه در “آبروریزی شهره به خاطر بیرون آمدن بالاتنه در کنسرت لاس وگاس + عکس

  1. محمد گفت:
    ۳۲
    ۲۳

    پیرزن پر حاشیه

  2. الی گفت:
    ۲۶
    ۱۵

    خوشگل محبوب بی خیال حسودا

  3. شباب گفت:
    ۲۳
    ۶

    حالا ممه زن ۷۰ساله چیه که جنجال بشه

  4. ناشناس گفت:
    ۱۲
    ۱۴

    همیشه ازش بدم میومد کلا بی کلاسه .. این کجا گوگوش کجا گوگوش این همه کنسرت داشته و لباس پوشیده تا حالا از این بی آبرویی ها نداشته

    1. علی گفت:
      ۱۵
      ۸

      اون که اوضاعش از همه خرابتره تا حالا هر کی میبینی از هنرپیشه ها خلاصه یه روزی شوهرش بودن یا باهاش بودن و…..

  5. صادق سفیدابه گفت:
    ۱۳
    ۱۰

    شهره دلقک کنسرت ها 😆😁😅🤣

  6. بهزاد گفت:
    ۱۱
    ۶

    شما هم ممکنه یه روزی شلوارتون بیوفته پایین….

  7. ناشناس گفت:
    ۱۳
    ۶

    خوب حوادث است دیگه

  8. ناشناس گفت:
    ۱۸
    ۴

    چه موضوع بی اهمیتی . اصلا مهم نیست . آبروریزی وقتی که جنایت کنی ‌‌.دزدی کنی دروغ بگی. مال مردم بخوری .خیانت در امانت کنی . دورو باشی . کلک بزنی .بوقلمو صفت باشی .و……………………‌ .دوست داریم شهره به کوری چشم حسودا

  9. ناشناس گفت:
    ۱۷
    ۴

    یک جزیره است مردم لخت میشن اصلا این موضوع در حد مطرح کردن نبود هرکس دزدی کرد. هرکس مال مردم خورد . جنایت کرد خیانت کرد. باعث آبروریزی است …….

  10. مبینا حسینی منفرد گفت:
    ۱۲
    ۲

    برای کسانی که از ملت میلیارد ها دزدی می کنند و حق مردم بی چاره را می خورند حاشیه سازی نمی شود ولی اگه برای کسی حادثه ناگواری پیش بیاد به سرعت تو فضای مجازی پخش میشه و ابروش میره

  11. ناشناس گفت:
    ۱۰
    ۴

    واقعا این آبروریزیه؟؟ یه جوری مینویسید خبر جنجالی آدم فکر میکنه چی شده

  12. علیرضا گفت:
    ۴
    ۲

    یاد بگیرید در مورد بقیه قضاوت نکنید ، به بچه هاتونم یاد بدید که فرهنگ سازی بشه. تاکی میخواید جهان سوم بمونید؟!

نظرات